Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kofoed. skriver: Jeg må indrømme, jeg kan godt lide navnet Messias, men kan bare ikke få mig selv til at kalde mit barn det. Noel var min første indskydelse. Noel og Oliver, nårh
Jeg må indrømme, jeg kan godt lide navnet Messias, men kan bare ikke få mig selv til at kalde mit barn det. Noel var min første indskydelse. Noel og Oliver, nårh
Min søn hedder Oscar
morethanperfect skriver: Min søn hedder Oscar
Meliora skriver: Du er med på at Noel betyder jul, ikke? Jeg synnes VIRKELIG I skulle finde et andet navn. Og messias er totalt udelukket, da det jo er frelseren. Tror ikke engang man må kalde sit barn det.
Du er med på at Noel betyder jul, ikke? Jeg synnes VIRKELIG I skulle finde et andet navn. Og messias er totalt udelukket, da det jo er frelseren. Tror ikke engang man må kalde sit barn det.
Kofoed. skriver: Hvordan en i h....d husker jeg det forkert? Hmm, det er jo min anden venindes dreng der hedder Oliver. SORRY
Hvordan en i h....d husker jeg det forkert? Hmm, det er jo min anden venindes dreng der hedder Oliver. SORRY
Hæhæ Det ikke første gang du kalde ham Oliver , men det går nok
Baby2påvej skriver: http://www.familiestyrelsen.dk/samliv/navne/soegin avnelister/godkendtefornavne/exact/hun må faktisk godt... Det er utroligt hvad der er godkendt af navne derinde
http://www.familiestyrelsen.dk/samliv/navne/soegin avnelister/godkendtefornavne/exact/hun må faktisk godt... Det er utroligt hvad der er godkendt af navne derinde
Hahaha ja Skrev lige nogle underlige ting som åbenbart er godkendt ..
morethanperfect skriver: Hæhæ Det ikke første gang du kalde ham Oliver , men det går nok
Kofoed. skriver: Ej, det er vel løgn OSCAR få det så ind på hjernen!!! Jeg håber jeg kan huske det fremover, det er ikke godt nok altså..
Ej, det er vel løgn OSCAR få det så ind på hjernen!!! Jeg håber jeg kan huske det fremover, det er ikke godt nok altså..
Nej det rigtig nok
morethanperfect skriver: Hahaha ja Skrev lige nogle underlige ting som åbenbart er godkendt ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128