Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hmmmm er det et decemberbarn ???? for det virker til i har et eller andet med jul
ville ærligt ikke vælge NOGEN af dem ...
og da SLET ikke hvis det var et decemberbarn ....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Ja har lige brug for lidt mere hjælp Vi var blevet enige om at kalde lillebror Noel , MEN , nu er Daniel faldet for Messias ... Hvad syns i ?? Ps. det er hemmeligt på Facebook
Ja har lige brug for lidt mere hjælp Vi var blevet enige om at kalde lillebror Noel , MEN , nu er Daniel faldet for Messias ...
Hvad syns i ??
Ps. det er hemmeligt på Facebook
har stet Noe Messias bryder jeg mig slet ikke om.. Men synes ikke at nogle af navnene passer særlig godt til jeres nuværende drengs navn
serinasmor skriver: hmmmm er det et decemberbarn ???? for det virker til i har et eller andet med jul ville ærligt ikke vælge NOGEN af dem ... og da SLET ikke hvis det var et decemberbarn ....
Det er IKKE et december barn .. Han kommer til Sep.
Ingen af os har tænkt over det er "julenavne" eller noget ..Det er navne vi er faldet for fordi vi syns de er rigtig fine .
Messias lyder som den nye jesus... Den går ikke i min verden
Men Noel er helt fint!
heldigvis er det jo op til jer i sidste ende, men du bad om vores ærlige mening...
Pøj med navne valget
Vil lige fortælle vi har valgt at kalde ham for Noel ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128