Messias eller Noel ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2012

Rikke S

Frøken J. skriver:

Mener du det? Må indrømme jeg har svært ved at tage sådan et navn alvorligt - håber ikke du tager det ilde op. Det er lige en tand for guddommeligt for mig, især når jeres første hedder som han gør Noel kan jeg lide

Jeg har det ligesådan .

Er ikke voldsomt kristen, men lærer i bl.a. kristendom, og Messias det vil altid være navnet på frelseren - Jesus.

Noel er sødt, men det betyder jul på fransk, så jeg ville tænke på jul, hver gang jeg tænkte på mit barn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

Fru.Mäes <3

Bryder mig ikke om navnene - MEN skulle jeg vælge et ville det være Noel 

Anmeld

8. juli 2012

Nessie

Der er kun 1 Messias, og det er Jesus. Synes det ville være synd for et barn at skulle have det navn.

Noel får mig til at tænke på en julesang, så ville ikke vælge nogle af dem.
Men SKAL jeg vælge et, så bliver det Noel, synes dog ikke at nogen af dem passer med storebrors navn

Anmeld

8. juli 2012

Nessie

Frøken J. skriver:

Mener du det? Må indrømme jeg har svært ved at tage sådan et navn alvorligt - håber ikke du tager det ilde op. Det er lige en tand for guddommeligt for mig, især når jeres første hedder som han gør Noel kan jeg lide

Anmeld

8. juli 2012

La´chrissen

Jeg kan godt lide Noel, har selv tænkt på det indimellem hvis vi får en dreng engang.
Messias det er jeg bare heller ikke så vild med. Det er bare lidt for religiøst.

Anmeld

8. juli 2012

smokin

Jeg siger ellers tak. synes virkelig de er grimme,... Hvis man må sige det sådan. 

Kh 

zette

Anmeld

8. juli 2012

morethanperfect

Tusind tak for jeres meninger

Kan godt se Messias måske er liiidt for helligt  

Anmeld

8. juli 2012

Fru.Mäes <3

morethanperfect skriver:

Tusind tak for jeres meninger

Kan godt se Messias måske er liiidt for helligt  

Hvad med Elias i stedet for 

Anmeld

8. juli 2012

christina92

Jeg er vild med Noel! Det bunder i at jeg elsker julen og er tosset med det franske. synes det er et utrolig smukt navn

Anmeld

8. juli 2012

Saram

Noel HELT klart.

For så kan lillesøster (når hun engang kommer) hedde Nora.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.