Rsa skriver:
Vi har seperat økonomi...
Fungerer på den måde, at alle regninger kører over min kærestes konto, jeg overføre det halve beløb - husleje, institution, forsikring, el osv. Alle de udgifter vi har fælles.
Vi betaler seperat for vores telefoner, a- kasse, lån osv.
Min kæreste er også selvstændig, han betaler for bil og bilens udgifter. Han bruger den meget på sit job og jeg har ikke kørekort, men cykler i stedet...
Jeg køber alt tøl, legetøj mm. Til vores datter, da børnepengene lander på min konto. Vores sommerferie deler vi også udgifterne 50/50 pÅ og hver måned lægger vi hver især 1500 kr til madbudget.
Det fungerer fint. Der er aldrig skænderiers om, at der bliver ødslet med pengene, da det kun er en selv man kan bebrejde 
Det lyder præcis som det vi gør herhjemme.... Jeg står for tøj,sko mm til vores søn da jeg får børnepengene. Kæresten har dog sat 3000 af til mad, hvor jeg intet sætter af fordi jeg har en lavere indkomst end ham.
Det fungerer fint her og vi skændes aldrig over om den ene køber en bluse og den anden tager til en koncert... Vi ved jo hver især selv hvad vi har