Mørk udflåd under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

Tona

Riixen90 skriver:

Det kan godt være, det ved jeg ikke så meget om :p

Sådan var det i alt fald sidste gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

AnthonsMor

Amandas-mor skriver:

Sådan var det i alt fald sidste gang

Jeg har jo ikke prøvet alt det her før, så det er jo alt sammen nyt og spændende for mig

Anmeld

9. august 2012

Tona

Riixen90 skriver:

Jeg har jo ikke prøvet alt det her før, så det er jo alt sammen nyt og spændende for mig

Ja

Jeg syntes faktisk at det mærkelige er at selv om dette er 3 gang så er det hele stadig så nyt for mig for denne gang er på alle måder så anderledes end de andre gange. Jeg kan slet ikke sammenligne det. Det ville jeg havde troet at man kunne.

Anmeld

9. august 2012

AnthonsMor

Amandas-mor skriver:

Ja

Jeg syntes faktisk at det mærkelige er at selv om dette er 3 gang så er det hele stadig så nyt for mig for denne gang er på alle måder så anderledes end de andre gange. Jeg kan slet ikke sammenligne det. Det ville jeg havde troet at man kunne.

Det siger de kloge jo, at man absolut ikke kan At alle graviditeter er unikke, selv hvis man selv er gravid flere gange

Anmeld

10. august 2012

Tona

Riixen90 skriver:

Det siger de kloge jo, at man absolut ikke kan At alle graviditeter er unikke, selv hvis man selv er gravid flere gange

Ja, men alligevel ufatteligt hvor stor forskel

Nu har jeg fået tid til nf. D. 3 sep  Og det brev er kommet samme dag som jeg fik taget blodprøve til double-test, så de venter altså ikke på blodprøven før de sender tiden  

Anmeld

10. august 2012

AnthonsMor

Amandas-mor skriver:

Ja, men alligevel ufatteligt hvor stor forskel

Nu har jeg fået tid til nf. D. 3 sep  Og det brev er kommet samme dag som jeg fik taget blodprøve til double-test, så de venter altså ikke på blodprøven før de sender tiden  

Men jeg skal jo have lavet vandrejournal og blodprøve samme dag, så tror du ikke først jeg får derefter? De ved vel ikke jeg er gravid!? :p

Anmeld

13. august 2012

Tona

Riixen90 skriver:

Men jeg skal jo have lavet vandrejournal og blodprøve samme dag, så tror du ikke først jeg får derefter? De ved vel ikke jeg er gravid!? :p

Jo det tror jeg, men det er fordi at det mest normale er jo nok at man får lavet vandrejournal i ca uge 8 og så taget blodprøve til double test senere omkring uge 10

Men når du får det gjort på en gang, så tror jeg at lægen umiddelbart derefter sender besked afsted til sygehuset

Anmeld

13. august 2012

AnthonsMor

Amandas-mor skriver:

Jo det tror jeg, men det er fordi at det mest normale er jo nok at man får lavet vandrejournal i ca uge 8 og så taget blodprøve til double test senere omkring uge 10

Men når du får det gjort på en gang, så tror jeg at lægen umiddelbart derefter sender besked afsted til sygehuset

Det håber jeg, har været ved læge i dag

Hvor jeg fik en masse materiale jeg kunne læse i om at være gravid første gang og sådan Så det er dejligt, at have noget forberedelsesmateriale..

Og fik min vandrejournal med hjem med det samme, har kunnet læse mig frem til at det er der ikke mange der gør, de plejer at få den tilsendt af lægen senere hen?

Nu venter jeg bare SPÆNDT på, at få brev fra sygehuset, så vi kan komme ind og se den lille baby

Anmeld

13. august 2012

Tona

Riixen90 skriver:

Det håber jeg, har været ved læge i dag

Hvor jeg fik en masse materiale jeg kunne læse i om at være gravid første gang og sådan Så det er dejligt, at have noget forberedelsesmateriale..

Og fik min vandrejournal med hjem med det samme, har kunnet læse mig frem til at det er der ikke mange der gør, de plejer at få den tilsendt af lægen senere hen?

Nu venter jeg bare SPÆNDT på, at få brev fra sygehuset, så vi kan komme ind og se den lille baby

Ih hvor dejligt. Så bliver det pludselig virkeligt når man får vandrejournalen i hånden

Jeg fik den også med med det samme det har jeg fået alle 3 gange nu.

Ja, det er fedt nok at få alt det der materiale og bog osv. Jeg fik en anden bog denne gang om at være gravid igen. Det er ret fint at de tilpasser det så meget

Anmeld

13. august 2012

AnthonsMor

Amandas-mor skriver:

Ih hvor dejligt. Så bliver det pludselig virkeligt når man får vandrejournalen i hånden

Jeg fik den også med med det samme det har jeg fået alle 3 gange nu.

Ja, det er fedt nok at få alt det der materiale og bog osv. Jeg fik en anden bog denne gang om at være gravid igen. Det er ret fint at de tilpasser det så meget

Ja det sagde hun også til mig "næste gang får du en anden bog, der hedder Gravid IGEN!" Så det er da skønt, så man har noget man kan forberede sig lidt på.. Jeg bruger den her side UTROLIG meget, mest for at læse mig til lidt erfaringer rundt omkring fra, så jeg ved hvornår jeg skal blive nervøs og hvornår det bare er pyller

Dog har jeg endnu ikke haft noget at være nervøs for, har ikke haft blødninger overhovedet, kun den dag jeg oprettede dette oplæg, hvor det var sådan brunligt, ligesom dagen efter endt mens.. Men det var nok bare lige "rester" fra sidst tænker jeg..

Og jeg har heller ikke haft voldsomme smerter i underlivet, så det er dejligt!

Og nu tror jeg bare jeg bliver utålmodig for hvornår jeg skal til scanning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.