Mørk udflåd under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2012

Tona

Riixen90 skriver:

Åh det er jeg ked af at høre.. Men mon ikke denne gang så nok skal gå helt perfekt

Det er jeg sikker på i hvert fald!

Jeg håber på det. Det føles mere rigtigt denne gang med en masse symptomer i alt fald  Under alle omstændigheder vil jeg bare nyde det så længe det nu varer alt det jeg kan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

AnthonsMor

Amandas-mor skriver:

Jeg håber på det. Det føles mere rigtigt denne gang med en masse symptomer i alt fald  Under alle omstændigheder vil jeg bare nyde det så længe det nu varer alt det jeg kan

Jamen det lyder jo dejligt

Jeg har også en del symptomer.. ISÆR ømme dutter :O

Anmeld

10. juli 2012

Tona

Riixen90 skriver:

Jamen det lyder jo dejligt

Jeg har også en del symptomer.. ISÆR ømme dutter :O

Yes yes det er en klassiker

Anmeld

11. juli 2012

AnthonsMor

Amandas-mor skriver:

Yes yes det er en klassiker

Det er skrækkeligt!

Også kan jeg mærke der sker noget indeni mig, det er fantastisk, selvom jeg selvfølgelig stadig går og er nervøs.. men nu er der kun en måneds tid til jeg skal til læge igen og det er alligevel 2 uger siden jeg var der sidst

Så tiden skal nu nok gå okay hurtigt

Anmeld

12. juli 2012

Tona

Riixen90 skriver:

Det er skrækkeligt!

Også kan jeg mærke der sker noget indeni mig, det er fantastisk, selvom jeg selvfølgelig stadig går og er nervøs.. men nu er der kun en måneds tid til jeg skal til læge igen og det er alligevel 2 uger siden jeg var der sidst

Så tiden skal nu nok gå okay hurtigt

Ja tiden skal nok gå hurtigt  Det føles bare som om den snegler sig afsted når man er gravid  

Jeg kan også mærke det der du beskriver med at der er noget der vokser inden i en. Fantastisk. Jeg tog en ny graviditets test i går og den var så positiv at begge streger var lige tydlige. Det var helt vildt fedt at se hvordan hormon niveauet bare stiger så fint

Anmeld

12. juli 2012

AnthonsMor

Amandas-mor skriver:

Ja tiden skal nok gå hurtigt  Det føles bare som om den snegler sig afsted når man er gravid  

Jeg kan også mærke det der du beskriver med at der er noget der vokser inden i en. Fantastisk. Jeg tog en ny graviditets test i går og den var så positiv at begge streger var lige tydlige. Det var helt vildt fedt at se hvordan hormon niveauet bare stiger så fint

Fuldstændig!!!!

Men nu er der jo så allerede gået to uger.. Når man ser tilbage, så går tiden skide stærk, men når man så ser fremad, så virker tiden så lang

Anmeld

20. juli 2012

Tona

Riixen90 skriver:

Fuldstændig!!!!

Men nu er der jo så allerede gået to uger.. Når man ser tilbage, så går tiden skide stærk, men når man så ser fremad, så virker tiden så lang

Ja det er rigtigt  Går det stadig godt?

Anmeld

20. juli 2012

AnthonsMor

Amandas-mor skriver:

Ja det er rigtigt  Går det stadig godt?

Ja det synes jeg, jeg er mere og mere træt hele tiden.. Og har haft et par aftener hvor jeg bare har følt mig total sjæleforladt, med kvalme, svimmelhed og har været helt ør i hovedet, min mor har så sagt at sådan nogle aftner havde hun også og det var bare blodsukkeret der faldt om aftenen.. Og udover det, så har jeg lidt halsbrand, men INGEN morgenkvalme eller noget

Hvad med dig, hvordan går det der?

Anmeld

22. juli 2012

Tona

Riixen90 skriver:

Ja det synes jeg, jeg er mere og mere træt hele tiden.. Og har haft et par aftener hvor jeg bare har følt mig total sjæleforladt, med kvalme, svimmelhed og har været helt ør i hovedet, min mor har så sagt at sådan nogle aftner havde hun også og det var bare blodsukkeret der faldt om aftenen.. Og udover det, så har jeg lidt halsbrand, men INGEN morgenkvalme eller noget

Hvad med dig, hvordan går det der?

Det går godt her. Masser af symptomer stadig og nu også massiv træthed...men jeg er begyndt på jerntabletter allerede nu og det har hjulpet lidt på trætheden hos mig.

Dejligt at høre at du har det godt selv om du er træææææt. Det skal nok gå over snart med trætheden

Anmeld

22. juli 2012

AnthonsMor

Amandas-mor skriver:

Det går godt her. Masser af symptomer stadig og nu også massiv træthed...men jeg er begyndt på jerntabletter allerede nu og det har hjulpet lidt på trætheden hos mig.

Dejligt at høre at du har det godt selv om du er træææææt. Det skal nok gå over snart med trætheden

Det er vidst noget med at fra uge 10 er det en god idé med jern tilskud, er det ikke sådan?

Det er skønt at være gravid, og jeg glæder mig bare helt vildt til NF engang i næste måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.