Mørk udflåd under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2012

AnthonsMor

Kris89 skriver:

dejligt

Ja det er vildt skønt!

Jeg glæder mig så meget til, at det kan ses på mig, og vi har set scanningsbilleder og de første "bobler" kommer, så jeg kan mærke liv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

Annette A

Hej

Jeg har haft mørkt blod en gang i 1. trimester og brunt udflåd og har været til NF og jordemoder og set en fin, livlig baby.

Men kan godt forstå din bekymring. Troede selv det var slut da jeg blødte, da jeg har prøvet en SA for to år siden. Dengang var det dog frisk blod. Synes som andre også skriver, at det ikke lyder som noget alvorligt med dit udflåd, men kan sagtens forstå dine bekymringer.

Håber alt det bedste for dig og din graviditet.

Anmeld

8. juli 2012

AnthonsMor

Kellie skriver:

Hej

Jeg har haft mørkt blod en gang i 1. trimester og brunt udflåd og har været til NF og jordemoder og set en fin, livlig baby.

Men kan godt forstå din bekymring. Troede selv det var slut da jeg blødte, da jeg har prøvet en SA for to år siden. Dengang var det dog frisk blod. Synes som andre også skriver, at det ikke lyder som noget alvorligt med dit udflåd, men kan sagtens forstå dine bekymringer.

Håber alt det bedste for dig og din graviditet.

Tusind tak!

Det beroliger meget, at høre om andres erfaringer - det har jeg brug for lige i tiden

Anmeld

9. juli 2012

Annette A

Riixen90 skriver:

Tusind tak!

Det beroliger meget, at høre om andres erfaringer - det har jeg brug for lige i tiden

Ja det har man nemlig, kan jeg selv skrive under på da jeg oplevde det, da jeg også kun kunne forbinde blod og mørkt udflåd med noget negativt. Og der er heldigvis mange der oplever at alting ikke lige går efter bogen og alligevel får de en sund lille baby ud af det.

Anmeld

9. juli 2012

Tona

Riixen90 skriver:

Åh det beroliger mig så meget!

Men jeg er ked af, at du mistede..

Jeg kan bare slet ikke vente til næste gang jeg skal til lægen, og der er over en måned til

Også skal jeg til NF indenfor 14 dage efter lægebesøget..

Dejligt at du blev lidt beroliget.

Før du ved af det er det tid til NF og så ser du en glad baby oppe på skærmen fuld af ballade

Er vi egentlig ikke ca lige langt henne?

Anmeld

9. juli 2012

AnthonsMor

Amandas-mor skriver:

Dejligt at du blev lidt beroliget.

Før du ved af det er det tid til NF og så ser du en glad baby oppe på skærmen fuld af ballade

Er vi egentlig ikke ca lige langt henne?

Jeg er i dag 6+3 i min første graviditet

Hvor langt er du?

Anmeld

9. juli 2012

Tona

Riixen90 skriver:

Jeg er i dag 6+3 i min første graviditet

Hvor langt er du?

Så er du lidt længere.

Jeg er 4+2

Vi følges næsten ad

Anmeld

9. juli 2012

AnthonsMor

Amandas-mor skriver:

Så er du lidt længere.

Jeg er 4+2

Vi følges næsten ad

Ja det er tæt på

Men er det 2. barn så?

Anmeld

9. juli 2012

Tona

Riixen90 skriver:

Ja det er tæt på

Men er det 2. barn så?

Det er på en måde 2 barn. Først fik vi Amanda. Så blev jeg gravid igen, men det var en SA. Så blev jeg gravid igen, men det var en bio. Nu er jeg så gravid igen i denne omgang.

Anmeld

9. juli 2012

AnthonsMor

Amandas-mor skriver:

Det er på en måde 2 barn. Først fik vi Amanda. Så blev jeg gravid igen, men det var en SA. Så blev jeg gravid igen, men det var en bio. Nu er jeg så gravid igen i denne omgang.

Åh det er jeg ked af at høre.. Men mon ikke denne gang så nok skal gå helt perfekt

Det er jeg sikker på i hvert fald!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.