Mørk udflåd under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.475 visninger
49 svar
0 synes godt om
7. juli 2012

AnthonsMor

Ja overskriften siger vidst sig selv..

Er det normalt at der kommer noget mørkt udflåd af en art i ens graviditet?

Jeg er i dag 6+2 og det kom i aftes og er nu væk her til morgen..

Jeg er generelt meget nervøs for en SA og vil ikke turde at være helt sikker på min graviditet før jeg er over uge 12 eller 20..

Håber der er nogen der har nogle gode indputs til mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

Camillos

Riixen90 skriver:

Ja overskriften siger vidst sig selv..

Er det normalt at der kommer noget mørkt udflåd af en art i ens graviditet?

Jeg er i dag 6+2 og det kom i aftes og er nu væk her til morgen..

Jeg er generelt meget nervøs for en SA og vil ikke turde at være helt sikker på min graviditet før jeg er over uge 12 eller 20..

Håber der er nogen der har nogle gode indputs til mig

Mørk udflåd havde jeg fra uge 6 - 10 med nogle tråde lignende ting i ...  Du skal være opmærksom på om du får ondt eller andet ubehag.. 

Jeg er stadigvæk gravid, så det er ikke sikkert det betyder noget.. andet end du skal holde dig i ro.. 

Anmeld

7. juli 2012

Kris89

Jeg havde helt mælkehvidt udflåd først i graviditeten, men jeg mistede 9+, så ikke sikkert man kan regne med det..

men som en anden skriver, når bare du ikke har ondt

Anmeld

8. juli 2012

AnthonsMor

Camillos skriver:

Mørk udflåd havde jeg fra uge 6 - 10 med nogle tråde lignende ting i ...  Du skal være opmærksom på om du får ondt eller andet ubehag.. 

Jeg er stadigvæk gravid, så det er ikke sikkert det betyder noget.. andet end du skal holde dig i ro.. 

Nogen siger jo også, at det er der nogen der har hele graviditeten igennem.. Og jeg kender sågar en, der først fandt ud af hun var gravid i 5. MÅNED!!!!! Fordi hun stadig fik sin mens og sådan regelmæssigt.. Og ingen symptomer, men en rask lille baby

Jeg er bare så nervøs, fordi det er første gang

Men tak - alle prøver også at berolige mig og sige, at jeg vil ikke være i tvivl hvis jeg mister inden jeg skal til NF..

Anmeld

8. juli 2012

AnthonsMor

Kris89 skriver:

Jeg havde helt mælkehvidt udflåd først i graviditeten, men jeg mistede 9+, så ikke sikkert man kan regne med det..

men som en anden skriver, når bare du ikke har ondt

Det er nok også bare nervøsiteten i mig der kommer for meget frem.. Har små jag i underlivet, men det har jeg haft siden min mens udeblev.. Og da jeg var ved læge sagde hun, at det hele var som det skulle være

Anmeld

8. juli 2012

Tona

Riixen90 skriver:

Det er nok også bare nervøsiteten i mig der kommer for meget frem.. Har små jag i underlivet, men det har jeg haft siden min mens udeblev.. Og da jeg var ved læge sagde hun, at det hele var som det skulle være

Det behøver slet ikke betyde noget som helst farligt.

Det du skal være opmærksom på er:

at du ikke får smerter (men det er ok med murren og små niv osv).

at du ikke bløder frisk rødt blod

at du ikke bløder i styrke som minder om en regulær menstruation

Men hvis du bliver ved med at pletbløde ville jeg nok alligevel lige tale med lægen og prøve om jeg ikke kunne blive henvist til en scanning og få ro på

Husk der er mange som bløder under graviditeten uden at det betyder noget som  helst.

Anmeld

8. juli 2012

AnthonsMor

Amandas-mor skriver:

Det behøver slet ikke betyde noget som helst farligt.

Det du skal være opmærksom på er:

at du ikke får smerter (men det er ok med murren og små niv osv).

at du ikke bløder frisk rødt blod

at du ikke bløder i styrke som minder om en regulær menstruation

Men hvis du bliver ved med at pletbløde ville jeg nok alligevel lige tale med lægen og prøve om jeg ikke kunne blive henvist til en scanning og få ro på

Husk der er mange som bløder under graviditeten uden at det betyder noget som  helst.

Tak for det

Det er jo også så nyt at man nærmest er bange for at gøre noget som helst når det er første graviditet

Men det var bare lige en smule mørk udflåd her den anden aften, bliver godt nok bare lidt nervøs :p

Anmeld

8. juli 2012

Tona

Tak for det

Det er jo også så nyt at man nærmest er bange for at gøre noget som helst når det er første graviditet

Men det var bare lige en smule mørk udflåd her den anden aften, bliver godt nok bare lidt nervøs :p

Hvis det bare var sådan en lille smule helt mørkt udflåd og ikke engang nok til ligesom at gå igennem trusserne eller bare som til et trusseindlæg fx ville jeg slet ikke være bekymret hvis det ikke er kommet igen. Det er helt  normalt. Det oplevede jeg også med da jeg var nygravid med Amanda. Pletblødte sådan noget der i de første 3 dages tid efter at jeg havde testet positiv. Men det betød intet. Den forklaring jeg fik var at kroppen bliver lidt forvirret i starten fordi den tror at den skal have menstruation, men det skal den jo ikke.

Til gengæld har jeg også prøvet at miste og det var helt anderledes. Det var frisk blod og startede bare op ligesom en menstruation.

Anmeld

8. juli 2012

Kris89

Riixen90 skriver:

dejligt

Anmeld

8. juli 2012

AnthonsMor

Amandas-mor skriver:

Hvis det bare var sådan en lille smule helt mørkt udflåd og ikke engang nok til ligesom at gå igennem trusserne eller bare som til et trusseindlæg fx ville jeg slet ikke være bekymret hvis det ikke er kommet igen. Det er helt  normalt. Det oplevede jeg også med da jeg var nygravid med Amanda. Pletblødte sådan noget der i de første 3 dages tid efter at jeg havde testet positiv. Men det betød intet. Den forklaring jeg fik var at kroppen bliver lidt forvirret i starten fordi den tror at den skal have menstruation, men det skal den jo ikke.

Til gengæld har jeg også prøvet at miste og det var helt anderledes. Det var frisk blod og startede bare op ligesom en menstruation.

Åh det beroliger mig så meget!

Men jeg er ked af, at du mistede..

Jeg kan bare slet ikke vente til næste gang jeg skal til lægen, og der er over en måned til

Også skal jeg til NF indenfor 14 dage efter lægebesøget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.