Mørk udflåd under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2012

Tona

Riixen90 skriver:

Det er vidst noget med at fra uge 10 er det en god idé med jern tilskud, er det ikke sådan?

Det er skønt at være gravid, og jeg glæder mig bare helt vildt til NF engang i næste måned

Jo man anbefaler officielt at man tager jern tilskud fra uge 10

Jeg tænker bare lidt, at det er ikke så længe siden enda at man sagde at det først var fra uge 16 man skulle spise jern og så fandt man ud af at det var fra uge 10. Så hvem siger ikke at der måske enda er nogle som har brug for det tidligere endnu. Da jeg ventede Amanda begyndte jeg på det i uge 9 og fik det straks bedre og nu er jeg så allerede begyndt på det nu og kan mærke en forbedring i trætheden allerede. Så jeg tror på at det i alt fald er det rigtige for mig

Jeg glæder mig også så meget til nf, men håber at få lov at komme til tidelig scanning inden. Jeg vil tale med lægen om det i næste uge til 1 lægeundersøgelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

AnthonsMor

Amandas-mor skriver:

Jo man anbefaler officielt at man tager jern tilskud fra uge 10

Jeg tænker bare lidt, at det er ikke så længe siden enda at man sagde at det først var fra uge 16 man skulle spise jern og så fandt man ud af at det var fra uge 10. Så hvem siger ikke at der måske enda er nogle som har brug for det tidligere endnu. Da jeg ventede Amanda begyndte jeg på det i uge 9 og fik det straks bedre og nu er jeg så allerede begyndt på det nu og kan mærke en forbedring i trætheden allerede. Så jeg tror på at det i alt fald er det rigtige for mig

Jeg glæder mig også så meget til nf, men håber at få lov at komme til tidelig scanning inden. Jeg vil tale med lægen om det i næste uge til 1 lægeundersøgelse.

jeg har først lægebesøg d. 13. august.. Synes det er sent, men de har ferie, og derefter er der bare FULDT booket i en uge, så må jo komme til sen læge, hvilket så betyder at sygehuset hurtigt skal finde en tid til min NF

Hvilke vitaminer tager du med folinsyre i?

Anmeld

3. august 2012

Tona

Riixen90 skriver:

jeg har først lægebesøg d. 13. august.. Synes det er sent, men de har ferie, og derefter er der bare FULDT booket i en uge, så må jo komme til sen læge, hvilket så betyder at sygehuset hurtigt skal finde en tid til min NF

Hvilke vitaminer tager du med folinsyre i?

Jeg tager Gravitamin. Det har jeg altid gjort i mine graviditeter og været superglad for det.

Ud over det så tager jeg Gravijern (det er fra den samme serie).

Jeg spiser så også d-vitamin og kalktilskud, men det er jo ikke noget de anbefaler som sådan, men bare noget jeg tror er godt.

Jeg har været til tidlig scanning i morges og set et fint foster med et smukt bankende hjerte

Anmeld

4. august 2012

AnthonsMor

Amandas-mor skriver:

Jeg tager Gravitamin. Det har jeg altid gjort i mine graviditeter og været superglad for det.

Ud over det så tager jeg Gravijern (det er fra den samme serie).

Jeg spiser så også d-vitamin og kalktilskud, men det er jo ikke noget de anbefaler som sådan, men bare noget jeg tror er godt.

Jeg har været til tidlig scanning i morges og set et fint foster med et smukt bankende hjerte

Åh hvor dejligt med scanningen!

Jeg skal først til scanning sidst i denne måned Og ventetiden er bare sååååå lang :p

Men næste mandag skal jeg til læge og have lavet vandrejournal og taget blodprøver og sådan

Anmeld

6. august 2012

Tona

Riixen90 skriver:

Åh hvor dejligt med scanningen!

Jeg skal først til scanning sidst i denne måned Og ventetiden er bare sååååå lang :p

Men næste mandag skal jeg til læge og have lavet vandrejournal og taget blodprøver og sådan

Spændende. Du kan tro det er fantastisk at være til scanning, så der er noget at glæde dig til

Jeg skal have taget blodprøve til double test ved lægen i denne uge, men har fået lavet vandrejournal i sidste uge

Anmeld

6. august 2012

AnthonsMor

Amandas-mor skriver:

Spændende. Du kan tro det er fantastisk at være til scanning, så der er noget at glæde dig til

Jeg skal have taget blodprøve til double test ved lægen i denne uge, men har fået lavet vandrejournal i sidste uge

Har du fået tid til en NF endnu så?

Anmeld

7. august 2012

Tona

Riixen90 skriver:

Har du fået tid til en NF endnu så?

Nej, jeg venter stadig spændt på brevet

Anmeld

7. august 2012

AnthonsMor

Amandas-mor skriver:

Nej, jeg venter stadig spændt på brevet

Hvor er det snyd

Anmeld

7. august 2012

Tona

Riixen90 skriver:

Hvor er det snyd

Jeg tror heller ikke at jeg får indkaldelse til nf før jeg har fået taget blodprøve til double test?

Anmeld

8. august 2012

AnthonsMor

Amandas-mor skriver:

Jeg tror heller ikke at jeg får indkaldelse til nf før jeg har fået taget blodprøve til double test?

Det kan godt være, det ved jeg ikke så meget om :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.