Hvad fik din fødsel i gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2012

Annana89

Mor til Liva skriver:

Har nu spist en kvart ananas og hele min mund brænder og svier, så gemmer lidt til i aften

Sys jeg har mærket til nogle plukveer med lidt bid og så er jeg ekstra øm mellem benene i dag, men ellers intet nyt her

ahh heller intet nyt! har knoklet hårdt i haven de sidste 4 timer men der sker ikke en skid! Ikke engang en lillebitte plukve

Men nu kører jeg lige op til vores brugs og ser om de har en ananas, så må jeg æde den!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

Mor til L&S

Annana89 skriver:

ahh heller intet nyt! har knoklet hårdt i haven de sidste 4 timer men der sker ikke en skid! Ikke engang en lillebitte plukve

Men nu kører jeg lige op til vores brugs og ser om de har en ananas, så må jeg æde den!

Anmeld

8. juli 2012

Annana89

Mor til Liva skriver:

1 stks. Ananas fortærret 

Anmeld

8. juli 2012

Mor til L&S

Annana89 skriver:

1 stks. Ananas fortærret 

Hold da op

Jeg har kun fået den kvarte spist - min mund gør stadig ondt - men hvis der nu sker noget ved dig i nat/morgen, så går jeg i krig med en hel

Anmeld

8. juli 2012

Annana89

Mor til Liva skriver:

Hold da op

Jeg har kun fået den kvarte spist - min mund gør stadig ondt - men hvis der nu sker noget ved dig i nat/morgen, så går jeg i krig med en hel

Jeg kan faktisk os mærke at det prikker og stikker bagerst i min mund  Men det var forsøget værd, så kan j eg i hvert fald sige til mig selv at jeg prøvede! Og skal nok holde dig opdateret angående effekten

Anmeld

8. juli 2012

Mor til L&S

Annana89 skriver:

Jeg kan faktisk os mærke at det prikker og stikker bagerst i min mund  Men det var forsøget værd, så kan j eg i hvert fald sige til mig selv at jeg prøvede! Og skal nok holde dig opdateret angående effekten

Ja hvad gør man ikke

Har lidt niv i undelivet, men ellers ikk noget.. !!

Vi ser hvad natten bringer os

Anmeld

8. juli 2012

Annana89

Mor til Liva skriver:

Ja hvad gør man ikke

Har lidt niv i undelivet, men ellers ikk noget.. !!

Vi ser hvad natten bringer os

Ja samme her med niv pg stikken! Men ellers ikke en pind! Vi må endnu engang  for natten bringer noget Ve eller vand

Anmeld

8. juli 2012

Mor til L&S

Annana89 skriver:

Ja samme her med niv pg stikken! Men ellers ikke en pind! Vi må endnu engang  for natten bringer noget Ve eller vand

Nemlig - ve eller vand til os tak

Anmeld

8. juli 2012

Pige2009

Mor til Liva skriver:

Ja, jeg er ved at være godt træt af søvnløse nætter og er i dag 39+5 og vil bare så gerne ha lillebror ud....

Så lad mig høre hvad fik din fødsel i gang? Skrøner eller ej

Kh

Sex siger den stolte fader

Anmeld

8. juli 2012

Annana89

Baagøe skriver:

Sex siger den stolte fader

Det er også prøver her de sidste par dage, men har ikke rigtig sat skub i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.