Hvad fik din fødsel i gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2012

132319

Øhm, jeg gjorde intet for det og mit vand er gået 33+2 første gang og 36+5 anden gang.

Måske er det netop når man ikke tænker så meget over det, at det sker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

MariaKyedDK

Mor til Liva skriver:

HMmm, er prøvet, men vi må på den igen

i skal nok prøve at ha lidt '' vild '' sex, det havde vi haha....

Anmeld

7. juli 2012

AnnaK89

Jeg har nu været ude at plukke 7 kg jordbær - så nu må det sku give et eller andet
Synes det er ret godt klaret når man er 41+1

Anmeld

7. juli 2012

Annana89

Mor til Liva skriver:

Næh heller ikk en disse her... Vi har lige været ude på en lang gå tur, som bare har resulteret i en meget øm læn...!!

for at vi begge for vores drenge ud denne weekend

Æv! Her har jeg os været en rask travetur i skoven med min soldatmand(han går MEGET friskt til, så jeg måtte presse mig selv lidt for at følge med) og nu har vi lige klippet hæk! Jeg kan mærke det niver og værker fortil men sys desværre ikke det virker til at kunne være veer der er på vej:0( nok nærmere bare "trætte" muskler i underlivet. 

Ihhhh kom nu ud begge to;0)

Anmeld

7. juli 2012

Mor til L&S

STN skriver:

Kan jeg godt forstå

Jeg fødte 39+1 Og der havde jeg også gået og håbet på, at bebse ville ud før, så jeg var glad, da jeg lørdag formiddag stod op med noget værre plukveer end de andre dage... og de gik over i, at blive meget regelmæssige, og gøre mere ondt, så det var blevet til veer... og derfra af gik det rimelig meget af sig selv, men vandet blev taget af jordemoderen, fordi det stod lidt stille på et tidspunkt, så ikke noget helt usædvanligt her Held og lykke med det....

Ih du er heldig... Håber det samme sker for mig i morgen tidlig når jeg står op....

Anmeld

7. juli 2012

Mor til L&S

Mussen2 skriver:

Kæmpe hovedrengøing og en rask travetur samme dag satte det i gang til midnat

Hvor langt var du henne der?

Har haft mange travetur i dag og har slået græs.... Håber natten bringer noget, men tror det desværre ikke - har ikke engang plukveer som niver bare lidt...

Anmeld

7. juli 2012

Mor til L&S

MariaKyedDK skriver:

i skal nok prøve at ha lidt '' vild '' sex, det havde vi haha....

Ja det tror jeg også, men ikk nemt med bækkensmerter og ondt over det hele....

Anmeld

7. juli 2012

Mor til L&S

132319 skriver:

Øhm, jeg gjorde intet for det og mit vand er gået 33+2 første gang og 36+5 anden gang.

Måske er det netop når man ikke tænker så meget over det, at det sker

God pointe

Anmeld

7. juli 2012

Mor til L&S

AnnaKJ skriver:

Jeg har nu været ude at plukke 7 kg jordbær - så nu må det sku give et eller andet
Synes det er ret godt klaret når man er 41+1

Det er sejt!!

Jeg har slået græsplænen, gået 2 lange ture og ordnet en masse småting herhjemme og ikke engang nogle plukveer med lidt bid kan man få

Anmeld

7. juli 2012

Mor til L&S

Annana89 skriver:

Æv! Her har jeg os været en rask travetur i skoven med min soldatmand(han går MEGET friskt til, så jeg måtte presse mig selv lidt for at følge med) og nu har vi lige klippet hæk! Jeg kan mærke det niver og værker fortil men sys desværre ikke det virker til at kunne være veer der er på vej:0( nok nærmere bare "trætte" muskler i underlivet. 

Ihhhh kom nu ud begge to;0)

Ja den følelse kender jeg godt... Sådan kan jeg også ha det, men bare ikke noget som ligner veer

Har været så aktiv hjemme i dag, gået 2 lange ture, slået græs og ikke en disse sker der....

Håber på vi vågner i nat med begyndende veer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.