Hvad fik din fødsel i gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.622 visninger
114 svar
0 synes godt om
7. juli 2012

Mor til L&S

Ja, jeg er ved at være godt træt af søvnløse nætter og er i dag 39+5 og vil bare så gerne ha lillebror ud....

Så lad mig høre hvad fik din fødsel i gang? Skrøner eller ej

Kh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

Leneur

Mor til Liva skriver:

Ja, jeg er ved at være godt træt af søvnløse nætter og er i dag 39+5 og vil bare så gerne ha lillebror ud....

Kh

Kan vist ikke hjælpe dig, da vandet bare gik lige pludselig og hun er født 38+6.... Håber du snart får gang i det hele.

Anmeld

7. juli 2012

KarinaA

spiste en hel ananas  

et kneb fra min jordmor, der forklarede at der er et stof i ananas som kan få babyen til at producere det nødvendige hormon for at fødslen går i gang  

jeg gik rigtig nok i fødsel dagen efter  

Anmeld

7. juli 2012

Giraffen

Mor til Liva skriver:

Kh

jeg fødte 38+1 (gik i veer 38+0)

Dagen før var jeg til zumba (kørte frem og tilbage på cykel) og dagen efter skulle jeg til en eksamen som jeg sad og forberedte

Ydermere skulle vi hjælpe med at flytte fredag + lørdag + til jan gintberg show om lørdagen + en barnedåb om søndagen

Så her tror jeg det var godt gammeldags "stress" og kroppen der var klar til at sige "hæhæ du skal da ikke nå en masse ting inden du føder"

Anmeld

7. juli 2012

MorDk

Stor hovedrengøring og sex om aftenen...

Næste morgen kl.04.00 startede det hele...

Anmeld

7. juli 2012

pemiro

Mor til Liva skriver:

Kh

Her var der ikke rigtig noget der virkede..
Bor på 2 sal, så skrønen med trapper virkede ikke. Cykelture, havearbejde, gåture virkede heller ikke..
Men truslen om igangsættelse "virkede".
Var på sygehuset og blive undersøgt da jeg var 41+0, der kunne hun lige knap få en finger op, hun gav mig tid til igangsættelse til om fredagen kl 14, men fødte fredag kl 01.43

Anmeld

7. juli 2012

Mor til L&S

Leneur skriver:

Kan vist ikke hjælpe dig, da vandet bare gik lige pludselig og hun er født 38+6.... Håber du snart får gang i det hele.

Tak

Anmeld

7. juli 2012

Mor til L&S

KarinaA skriver:

spiste en hel ananas  

et kneb fra min jordmor, der forklarede at der er et stof i ananas som kan få babyen til at producere det nødvendige hormon for at fødslen går i gang  

jeg gik rigtig nok i fødsel dagen efter  

Ih kan ikk tåle ananas.. Det begynder at klø og svie inde i munden, men lige før at jeg vil give det et forsøg - tak

Anmeld

7. juli 2012

Mor til L&S

Giraffen skriver:

jeg fødte 38+1 (gik i veer 38+0)

Dagen før var jeg til zumba (kørte frem og tilbage på cykel) og dagen efter skulle jeg til en eksamen som jeg sad og forberedte

Ydermere skulle vi hjælpe med at flytte fredag + lørdag + til jan gintberg show om lørdagen + en barnedåb om søndagen

Så her tror jeg det var godt gammeldags "stress" og kroppen der var klar til at sige "hæhæ du skal da ikke nå en masse ting inden du føder"

Har været godt i gang hele ugen med diverse ting, som desværre ikk har hjulpet... Vil ud at slå græs lidt senere

Anmeld

7. juli 2012

Mor til L&S

MorDk skriver:

Stor hovedrengøring og sex om aftenen...

Næste morgen kl.04.00 startede det hele...

Havde stor rengøring torsdag og i går gik vi en lang tur, sex i går aftes og intet er sket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.