Hvad fik din fødsel i gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

Mor til L&S

MissTas skriver:

jeg blev sat i gang 40+0 .. men ugen op til prøvede jeg lange gåture, trappeture, sex og sådan, men intet her virkede, overhovedet! tværtimod fik jeg bare ondt og trælse plukveer

Jeg får også kun mere ondt af det - sidst blev jeg også selv sat i gang 40+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

Karo

Mor til Liva skriver:

Puha / den er ikk sjov

Det er ihvertifald lang tid at vente.

Anmeld

9. juli 2012

Mor til L&S

Karo skriver:

Det er ihvertifald lang tid at vente.

Ja, det kan jeg slet ikk se mig ud af lige nu.... Men nå jeg kan ikk gøre andet end at vente

Anmeld

9. juli 2012

serinasmor

hvad fik min fødsel igang spørger du  

ro og tid ...

Jeg gik i skole hver dag indtil 9 dage før termin ... hun blev først født 10 dage over termin ... 

mit bud er at mor skulle lære at slappe af -og i øvrigt have overstået alle de andre vigtige ting som jul og nytår først .... før hun ville komme ud til os ... 

prøvede oss alt muligt ... men intet virkede andet end afslapning (og en dato for samtale om igangsættelse)

Anmeld

9. juli 2012

Mor til L&S

Annana89 skriver:

Ihhhhhh

Sys det trykker godt forneden... Men ikk noget som ligner veer ?!?

Anmeld

9. juli 2012

Annana89

Mor til Liva skriver:

Sys det trykker godt forneden... Men ikk noget som ligner veer ?!?

Her tYnger det os godt nederst! Og det prikker ig stikker godt i skeden. Men heller ikke noget der kuværelser veer:0(

Har lidt overvejet og finde nogen med en traktor og ve om en bumletur

Anmeld

9. juli 2012

Mor til L&S

Annana89 skriver:

Her tYnger det os godt nederst! Og det prikker ig stikker godt i skeden. Men heller ikke noget der kuværelser veer:0(

Har lidt overvejet og finde nogen med en traktor og ve om en bumletur

Lige nu har jeg så ondt forneden at jeg knap nok kan gå samt forestille mig at jeg skal føde et barn - så ondt har jeg. Har kvalme og ondt i maven - absolut slet ikk sjovt!

Glæder mig til min mand kommer hjem, så jeg kan ligge med en varmepude !!

Av av av...

Anmeld

9. juli 2012

Annana89

Mor til Liva skriver:

Lige nu har jeg så ondt forneden at jeg knap nok kan gå samt forestille mig at jeg skal føde et barn - så ondt har jeg. Har kvalme og ondt i maven - absolut slet ikk sjovt!

Glæder mig til min mand kommer hjem, så jeg kan ligge med en varmepude !!

Av av av...

Men måske er det posetive på den måde at det er gode tegn til at der er fødsel på vej;0)

Jeg har der bare helt som jeg plejer:0( 

Anmeld

9. juli 2012

Mor til L&S

Annana89 skriver:

Men måske er det posetive på den måde at det er gode tegn til at der er fødsel på vej;0)

Jeg har der bare helt som jeg plejer:0( 

Ja det kan jeg jo håbe.. Har det virkelig skidt, men ingen veer eller noget, men det kan jeg jo håbe kommer.

Anmeld

9. juli 2012

Annana89

Mor til Liva skriver:

Ja det kan jeg jo håbe.. Har det virkelig skidt, men ingen veer eller noget, men det kan jeg jo håbe kommer.

Selvom det er ubehageligt:0/ 

Ville bare sårn ønske at slimproppen gik, kraftige plukveer eller et eller andet så jeg fik et lille håb om at det var tæt på! Sys faktisk bare det hele er øv lige nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.