Hvad fik din fødsel i gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

LineSchack

JEg fik foretaget hindeløsning ( 41+0), dagen efter kom veerne og forsvandt igen. Så havde vi sex hvilker satte gang i det hele.. Og dagen efter 41+2 kom den smukkeste lille pige til verden. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

Frk. Diness

Mor til Liva skriver:

Ja, jeg er ved at være godt træt af søvnløse nætter og er i dag 39+5 og vil bare så gerne ha lillebror ud....

Så lad mig høre hvad fik din fødsel i gang? Skrøner eller ej

Kh

Kan desværre heller ikke hjælpe dig her :/ jeg blev sat i gang med alt, intet tegn på min lille mand ville ud, og efter beregning gik jeg trods alt 17 dage over tid og stadig ingen tegn på at han ville ud ;(

Anmeld

9. juli 2012

Annette A

Annana89 skriver:

Æv æv det hjalp ikke:0(

OK Så var den lille nok ikke klar, desværre. Håber snart den finder vej ud..

Anmeld

9. juli 2012

Karo

Mor til Liva skriver:

Ja, jeg er ved at være godt træt af søvnløse nætter og er i dag 39+5 og vil bare så gerne ha lillebror ud....

Kh

Igangsættelse begge gange ved 42+0.

Anmeld

9. juli 2012

MissTas

Mor til Liva skriver:

Kh

jeg blev sat i gang 40+0 .. men ugen op til prøvede jeg lange gåture, trappeture, sex og sådan, men intet her virkede, overhovedet! tværtimod fik jeg bare ondt og trælse plukveer

Anmeld

9. juli 2012

Mor til L&S

Annana89 skriver:

Ihh her er der ikke sket en skid:0( jeg har faktisk bare sovet siden vi gik i seng og indtil 8.30 endda uden at vågne for at tisse !

Heller ikk her. Jeg har faktisk også sovet ok i nat, kun været vågen 1 times tid.
Ingen tegn på noget ellers

Anmeld

9. juli 2012

Annana89

Mor til Liva skriver:

Heller ikk her. Jeg har faktisk også sovet ok i nat, kun været vågen 1 times tid.
Ingen tegn på noget ellers

Ihhhhhh

Anmeld

9. juli 2012

Mor til L&S

LineSchack skriver:

JEg fik foretaget hindeløsning ( 41+0), dagen efter kom veerne og forsvandt igen. Så havde vi sex hvilker satte gang i det hele.. Og dagen efter 41+2 kom den smukkeste lille pige til verden. 

Håber ikk jeg kommer til at gå en uge endnu....

Anmeld

9. juli 2012

Mor til L&S

StaldLiljas skriver:

Kan desværre heller ikke hjælpe dig her :/ jeg blev sat i gang med alt, intet tegn på min lille mand ville ud, og efter beregning gik jeg trods alt 17 dage over tid og stadig ingen tegn på at han ville ud ;(

Puha ikke sjovt - håber ikk det sker her !!

Anmeld

9. juli 2012

Mor til L&S

Karo skriver:

Igangsættelse begge gange ved 42+0.

Puha / den er ikk sjov

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.