mariamiss6 skriver:
Ved du hvad.. jeg synes du er rigtig tarvelig lige nu....
Ano siger jo FLERE GANGE også FØR du overhovedte kommenterer, at det er hendes mand der har lånt og lånt hos dyre forbugsselskaber, og bildt hende ind at det havde de fint råd til. KUNNE det måske være at det er hendes mand der har styret økonomien, og at han har bildt hende ind at alt var fint? Og idet at han har lånt alle vegne, har hun jo aldrig set at noget har manglet...
Idag ejer hun INTET, og er skilt fra manden, og i forbindelse med skilsmisse ser hun så hvor meget hun rent faktisk skylder... Og i forbindelse med skilsmisse deler man så vidt jeg ved gæld lige over, sådan at begge parter skylder lige meget, når de går ud af ægteskabet....
Hvad er det der er så svært at forstå?
Jeg synes du er rigtig tarvelig, fordi du bevidst, og igen og igen sparker til en enlig kvinde som allerede er slået i gulvet ved sin skilsmisse...
Hun forklarer MANGE gange, at hendes problemer ikke skyldes at hun hverken vil eller forsøger at betale, men simpelthen at hendes eksmand har sat dem i så meget gæld, at hun ikke har en ærlig chance for at betale alle steder.
Hun har tilbudt ALLE steder, at betale symbolske beløb, for at vise god vilje, men DE har takket nej til at få de penge hun kunne give dem... Ergo har de SELV sagt alt eller intet. Og hvad skal hun så vælge? Jo jeg havde sgu valgt at betale der hvor der sidder folk som forstår situationen, og kan nøjes med en lillefinger.
Ærligt talt, så bliver jeg rigtig harm over at du gentagne gange vælger at svare så tarveligt til en person, som SÅ tydeligt ligger ned allerede.
Og jeg synes virkelig du burde sætte dig på dine hænder ELLER tage den side af debatten i en helt anden tråd...
Især fordi det eneste trådstarter spørger om, er HVORDAN det foregår i fogedretten, ikke om vi ikke nok vil være så venlige at stene hende mens hun fortæller sin historie....