An&Jo skriver:
Ja det er jeg godt klar over, men det er jo faktisk at lave krav til folk om hvordan de skal opføre sig i ders eget hjem, og ville du bryde dig om det??
Jeg ville ikke bryde mig om at folk kom og fortalte mig at jeg ikke måtte gøre som jeg plejede, jeg vil ikke engang spørge mine veninder, jeg fandt ud af mens jeg var gravid hvor jeg kunne tillade mig at komme med min søn, for jeg fandt hurtigt ud af hvem der respekterede røgfri miljø og hvem der ikke gjorde, og dem der ikke respekterede det, de måtte jo så komme til mig, længere var den ikke..
som skrevet tidliger i debatten , så har jeg ikke selv oplevet at folk tændte en smøg ved min datter, har altid bare set det som en selvfølge. og synes det er mangel på opdragelse og fuldstændig respektløst, hvis man som voksent menneske ikke kan tage hensyn til et barn??
jeg ville ikke have noget imod at spøørge om man ville gå ud og ryge når min datter var der, hvis jeg fik et nej, så ville jeg nok for det første blive lidt mundlam, også lade være med at komme i deres hjem...
der er ingen der siger at man ville bestemme hvad de skulle i deres hjem, men spørge om de ville gå ud, og vil de ikke det, så sige pænt farvel og gå hjem, så ved de ligesom hvor man står.. men selvfølgelig kunne jeg ikke drømme om at bestemme, ved ikke om du fik det til at jeg ville tage smøgen ud af hånden på dem og skælde dem ud? hehe,... 
Anmeld