Spørgsmål til rygerne !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Tager du hensyn ? (læs tekst)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.456 visninger
52 svar
0 synes godt om
3. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg er simpelthen så rasende !! Jeg kan slet ikke forstå hvorfor nogle folk ikke vil tage hensyn til et lille barn ! Vi er blevet inviteret til fødselsdag på søndag hos noget familie, og de er storrygere begge to. Jeg spurgte så meget pænt om de ikke ville ryge udenfor den dag da vi jo har vores lille søn med (Han er 5½ mnd.)

Fik så et svar tilbage, at de røg ude den dag, fordi der kom en gæst som havde astma, og at det kun var derfor. Altså ville de hvis den person ikke kom, være total ligeglade med at der kom et lille barn !!

Jeg ved det står den 100% for selv at bestemme om de vil tage det hensyn, men jeg forstår på ingen måde den der vælger IKKE at gøre det !

Så nu vil jeg høre hvor udbredt det er ! Har lavet en afstemning, uddyb gerne dit svar hvis du vil, der er desværre ikke mulighed for at være ano.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

Clisolka

Jeg går altid udenfor og ryger  

Anmeld

3. juli 2012

Hvem?

Anonym skriver:

Jeg er simpelthen så rasende !! Jeg kan slet ikke forstå hvorfor nogle folk ikke vil tage hensyn til et lille barn ! Vi er blevet inviteret til fødselsdag på søndag hos noget familie, og de er storrygere begge to. Jeg spurgte så meget pænt om de ikke ville ryge udenfor den dag da vi jo har vores lille søn med (Han er 5½ mnd.)

Fik så et svar tilbage, at de røg ude den dag, fordi der kom en gæst som havde astma, og at det kun var derfor. Altså ville de hvis den person ikke kom, være total ligeglade med at der kom et lille barn !!

Jeg ved det står den 100% for selv at bestemme om de vil tage det hensyn, men jeg forstår på ingen måde den der vælger IKKE at gøre det !

Så nu vil jeg høre hvor udbredt det er ! Har lavet en afstemning, uddyb gerne dit svar hvis du vil, der er desværre ikke mulighed for at være ano.

Jeg forstår simpelthen ikke hvordan man kan blive sur over hvordan nogle gør noget i DERES hjem og at du overhovedet kan finde på at spørge.

Så må i jo takke nej tak til at komme, herhjemme foregår AL rygning (inkl. E-cigaretten) udenfor, men hvordan andre gør i deres hjem, er deres sag.

Anmeld

3. juli 2012

HeXeri

Hvem? skriver:

Jeg forstår simpelthen ikke hvordan man kan blive sur over hvordan nogle gør noget i DERES hjem og at du overhovedet kan finde på at spørge.

Så må i jo takke nej tak til at komme, herhjemme foregår AL rygning (inkl. E-cigaretten) udenfor, men hvordan andre gør i deres hjem, er deres sag.

Anmeld

3. juli 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Jeg ved ikke om jeg ville bli sur over det , men det er ikke sikkert jeg ville komme hvis der blev røget derinde

Så måtte de forstå det , eller lade vær

Anmeld

3. juli 2012

Nadia&Daniel

Jeg ryger IKKE - men gjorde jeg, ville jeg ALTID tage hensyn til andre, især børn (og i MIT EGET hjem). Børnene har IKKE valgt at være passive ryger, og når de er så små, er det de voksne's (både forældre og ANDRE) ANSVAR, at TAGE HENSYN og passe på børnene.

til TS

Anmeld

3. juli 2012

Mother-love

Vi går altid ud og ryger. Min mor går også ud og ryger når vi har isabella med. Trods det at hun røg indenfor da mig og mine søskende var små også imens hun var gravid.
Jeg har ikke bet hende om det men er glad for hun gør det. Men jeg forstår ikke rigtig hvordan man kan finde på at spørger om den slags i en andens hjem. Jeg har det lidt sådan at hvis man skalet sted hen og der bliver røget indenfor og man ikke synes om det, jamen så må man jo lade være med at tage med. Synes så også at det er helt i orden at takke nej på det grundlag.

Jeg ville ikke selv et sted hen hvor isabella ville skulle rende rundt blandt folk der ryger.

Anmeld

3. juli 2012

TeamRocket

Jeg er kun stress ryger- så en gang hver halve år smutter jeg lige ud bag hækken og tar et par sug. Kunne ikke falde mig ind at ryge inde for, børn eller ej, det stinker!
Men jeg er typen der ber folk udenfor om at flytte sig hvis de kommer hen med en smøg og vinden blæser deres lort ned i barnevognen. Mine børn skal sgu ikke ryge!
Den gamle genaration har svært ved at forstå det til tider, men jeg holder på mit og er stædig og hysterisk indtil jeg får min vilje Vi har billeder af min mor der ammer mig, med en smøg i hånden. Føj! Men sådan var det dengang. Idag ved vi bedre. Vis hensyn til børn! De har ret til selv at vælge!

Anmeld

3. juli 2012

Muhmi

Selvfølgelig tager man hensyn!!

Og kan godt nok slet ikke forholde mig til den store procentdel der har svaret nej... Ej altså, det er sgu for usolidarisk at man ikke vil tage hensyn, både til børn men også til voksne ikke-rygere... Føj egentlig...

Jeg er ryger, men vi ryger altid udenfor, før Silas kom til verdenen røg vi indenfor men fik vi ikke-rygende gæster på besøg så listede vi da ligeså stille udenfor og røg... Der er da ikke noget mere ulækkert for en ikke-ryger at der bliver pulset smøger omkring dem...

VIS HENSYN FOLKENS!! De skal ikke belæmres med vores ulækre vaner...

Anmeld

3. juli 2012

Dinna88

Jeg ville være ligeglad i din situation, fordi der bliver røget udenfor. Men sagde de nej, ville jeg da bare pænt sige at så blev fødselsdagen uden jer  Og forklare hvorfor. Deres tab, ikke sandt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.