Kære dig - hvor er det et svært dilemma du står i.. Jeg kan på alle måder følge dig i, hvad du tænker omkring dette barn.. Og jeg kan kun råde dig til at følge dit hjerte, snakke med din kæreste og finde ud af, hvad du virkelig inderst inde vil. Det kan lade sig gøre, hvis du gerne vil beholde barnet, men det er skide svært/hårdt at træffe beslutningen om abort - også selvom man er afklaret med det.. Jeg vil gerne fortælle dig min historie.. Jeg er 23, fik min dreng, da jeg var 22 og midt i en uddannelse. Han var ikke planlagt, men dengang var jeg ikke i tvivl, jeg skulle have en baby og jeg skulle være mor! 10mdr senere finder jeg ud af, at jeg er gravid igen, 8uger henne. Her var jeg lige startet op efter barsel, påbegyndt min uddannelse igen.. Problemer på hjemmefronten, start i skole igen og en masse andre ting blandt andet med sønnike, blev jeg i første omgang enig med mig selv om, at beholde baby, selvom ALT talte imod det, og at min oplus min kærestes familie, samt venner og veninder ville tænke, at jeg da ikke var rigtig klog.. Men sønnike blev syg, og min krop fortalte mig klart, at jeg ikke skulle beholde baby, hvilket jo også var det, alle forhold sagde... Jeg fik en abort.. Det var så svært at tage den beslutnung, at sluge den pille - at tage op på sygehuset, at bløde så meget, men ikke mindst bagefter. Jeg ønser det ikke for min værste fjende! Det var til trods for at jeg var afklaret da det foregik, og at beslutningen i dag, er den rigtige for mig og min familie. Derfor kan det ikke undgå at spøge lidt.. En klog mand sagde engang til mig, at man aldrig fortryder de børn man får, men de børn man ikke får. Det tror jeg han har helt ret i.
Det er en svær beslutning, men hvis der bare er lidt i der, der hælder til at beholde baby, så tror jeg det er den rigtige beslutning. Men det er kun dig og din kæreste der kan beslutte det sammen! Det skal nok lykkedes..
KÆMPE cyperknus til dig!
Anmeld