Anonym skriver:
Først et billed. Jeg TROR, at jeg er omkring 3+0 i dag. Stregen kom efter 2-3 minutter. Men jeg er bestemt ikke i tvivl. Jeg har mens smerter både foran og i lænden, kvalme, og når jeg tænker på flødeskum er jeg så tæt på at kaste op.
Men det er bestemt ikke meningen at den lille spir skal være der
Jeg har en søn på snart 11 mdr fra tidligere forhold. Det har været ret turbulent, med ophold på krisecenter osv., og jeg synes det har været SÅ hårdt at stå helt alene med ham. Nu har jeg så mødt en ny fyr. Vi har kendt hinanden i 3 mdr!!!!!!!!!!!!! Suk. Jeg er slet ikke i tvivl om at jeg kommer til at være sammen med den nye fyr i lang tid. Kender i det, når man bare kan mærke det. Vi har været sammen stort set hver dag i 3 mdr, og det er selvf svært at sige hvad fremtiden bringer. Men lige på det punkt er jeg ikke så nervøs. Jeg er heller ikke i tvivl om at han bliver en kanon far, og altid vil støtte mig. Men... Jeg er så bange for omgivelsernes reaktioner, hvis vi vælger at få det her barn.
min familie og venner har givet så meget af dem selv, og hjulpet mig og min søn igennem en svær tid. Er så bange for de tænker at jeg er en klovn hvis jeg får et til barn, med en helt ny fyr. Min mor har kun set ham 1 gang. :s suk... Men når jeg kigger på min søn, og ved hvad der er inde i min mave... Så bobler jeg jo af lykke. Jeg er SÅ splittet! Jeg er også lige startet på uddannelse, og vil så gerne færdiggøre den inden nyt barn. Min kæreste siger at han nok skal tage barsel, så jeg ikke behøver at holde pause, (jeg studerer som e-learning) så jeg ville også være hjemme det meste af tiden. Jeg er forresten 23 og han er 25, bliver snart 26.
Jeg stoppede med p piller fordi jeg skulle skifte til noget andet prævention. Men ville holde en måneds pause for blev ved med at pletbløde. Vi sexede uden beskyttelse, men det var faktisk 6 dage før min ægløsning. Det er så dumt og uansvarligt. Jeg hader mig selv for det nu. Føler også, at vi selvf skal tage ansvar for vores ualmindelig dumme handling - Men ja. jeg ved godt nok ikke..
Det blev en lang smøre, håber nogen har stået lidt i samme sted
Ved godt det er mig der skal træffe den endelige beslutning, men det vil alligevel være rart at høre fra andre, der måske har stået i lign situation
Har godtnok ikke selv stået i den situation som du står i nu, da vores datter var planlagt.. men jeg forstår din frutration over hvad andre mon vil tænke.. jeg var lige blevet 21 da jeg blev gravid, havde ikke min videregående uddannelse færdig (Sygeplejerske) og jeg FRYGTEDE hvad min familie ville sige til det.. De vidste trods alt også at mig og min kæreste brændende ønskede os et barn.
Trods jeg var ung og trods jeg ikke havde min uddannelse færdig, så bakkede min familie mig op omkring vores valg 
Du skal huske, at det ikke er ANDRE der skal beslutte om i skal have barnet eller ej, det er KUN jer der skal træffe det valg.
Andre må tænke deres.. Måske blir nogle sure og skuffede, men er sikker på at det med tiden nok skal gå over igen

jeg kan godt se stregen du snakker om forøvrigt. 
håber i finder en løsning der passer JER