Hvad ser i? Og gode råd - ønsker ikke at være gravid :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2012

Koen.

Anonym skriver:

JJa

TakJeg er (desværre) slet heller ikke i tvivl når jeg står med testen i hånden. Der er den en anelse mere tydelige

Ja så er den der jo nok jeg kunne se den selvom jeg er på fra mobilen! Du er velkommen til at skrive privat hvis du har brug for en snak, ved hvordan det er at stå med en posetiv test man faktisk ikke ønsker, men følelserne jubler et eller andet sted alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

Anonym trådstarter

tanja. skriver:

Ja så er den der jo nok jeg kunne se den selvom jeg er på fra mobilen! Du er velkommen til at skrive privat hvis du har brug for en snak, ved hvordan det er at stå med en posetiv test man faktisk ikke ønsker, men følelserne jubler et eller andet sted alligevel

Tak

Anmeld

3. juli 2012

Maalene

Anonym skriver:

Jeg vil helt sikkert ikke få flere ophold på krisecenter. Vi har de sidste par måneder fået opbygget en god stabil hverdag, og min søn udvikler sig helt normalt, og virker ikke påvirket af det!

Jeg kan sagtens følge dig. Jeg har inderst inde også lyst til at beholde det. Jeg har bare så mange tanker. Jeg havde også en rigtig dårlig graviditet sidste gang, og er bange for at gå igennem det igen Jeg havde så slem bækkenløsning, og jeg er stadig ikke kommet ovenpå, så er bange for at det bliver endnu værre denne her gang Men det kommer man igennem - selvfølgelig.

Selvfølgelig skal du nok klare det

Måske du skulle tage en snak med lægen, så han måske kan berolige dig mht. bækkenløsningen? Kendt nogle, som har fået en abort, og dom har fortrudt det lige siden - og hvis I kan give det her barn en stabil hverdag, og begge ønsker det - Ja så er der vel ikke så meget at være i tvivl om

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Selvfølgelig skal du nok klare det

Måske du skulle tage en snak med lægen, så han måske kan berolige dig mht. bækkenløsningen? Kendt nogle, som har fået en abort, og dom har fortrudt det lige siden - og hvis I kan give det her barn en stabil hverdag, og begge ønsker det - Ja så er der vel ikke så meget at være i tvivl om

Åh du har så evigt ret. Der burde virkelig ikke være noget at være i tvivl om - for vi KAN give det en god stabil hverdag. Uden tvivl. Både han og jeg har eget hus (et hvert selvf), fin økonomi, og han har uddannelse og jeg er i gang. Derudover har jeg jo allerede en meget stabil, fast rytme i hverdagen da jeg allerede har en bebs

Jeg er bare så bange for, at jeg ikke får støtte fra mit bagland. Også ved jeg ikke om jeg kan klare det.

Anmeld

3. juli 2012

KarinaA

jeg kan desværre godt se en streg nr. to... men igen, prøv om nogen dage, jeg har før testet "svagt posetiv" og så var der alligeve ikke noget da jeg dagen efter var oppe ved lægen.. 

- for at der kun er en streg ved den næste test, og ellers at i finder ud af hvad der skal ske med den lille spirre 

-

Anmeld

3. juli 2012

SS82

Jeg kan ( desværre) også godt ane en streg  Jeg har ikke prøvet at stå i din situation MEN jeg er desværre den type der ALTID tænker på omgivelsernes tanker og syn på mig og mine valg i stedet for at lytte til mig selv  Og gud hvor kan jeg nu som 30 årig dog fortryde at jeg ikke har "lyttet" lidt til mit eget hjerte og fulgt det i stedet for at tænke på hvad andre mon vil tænke. Vi har kun et liv og vi er selv herre over det, følg dit hjerte, ellers vil du sener fortryde det.

Hvis din kæreste og dig ønsker dette barn, føler i kan magte det, Har økonomi til det osv. Så skal i da gøre det. Selvfølgelig er det da tideligt i jeres forhold, men sæt jer ned og snak det rigtig godt igennem.! Og find den løsning som i føler i jeres mave og hjerte er den rette for jer, om det er barn eller ej og så må omverdnen tænke hvad de vil. Det er jeres liv - jeres valg 

Anmeld

3. juli 2012

Maalene

Anonym skriver:

Åh du har så evigt ret. Der burde virkelig ikke være noget at være i tvivl om - for vi KAN give det en god stabil hverdag. Uden tvivl. Både han og jeg har eget hus (et hvert selvf), fin økonomi, og han har uddannelse og jeg er i gang. Derudover har jeg jo allerede en meget stabil, fast rytme i hverdagen da jeg allerede har en bebs

Jeg er bare så bange for, at jeg ikke får støtte fra mit bagland. Også ved jeg ikke om jeg kan klare det.

Er sikker på, at dit bagland holder rigtig rigtig meget af jer, og de vil respektere jeres beslutning

De kan vel også se, hvor glade I er for hinanden, og at I nu har jer en stabil hverdag

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

KarinaA skriver:

jeg kan desværre godt se en streg nr. to... men igen, prøv om nogen dage, jeg har før testet "svagt posetiv" og så var der alligeve ikke noget da jeg dagen efter var oppe ved lægen.. 

- for at der kun er en streg ved den næste test, og ellers at i finder ud af hvad der skal ske med den lille spirre 

-

Ja jeg må teste igen! Men igår var der en minimal skyggestreg, jeg var i tvivl om det var øjnene der spillede mig et puds! Men den er lidt kraftigere i dag. Såe mon ikke den er god nok

Har ægget sat sig fast endnu? Eller der risiko for, at det stadig kan komme som mens? Ved ikke om jeg håber det, men så står jeg ikke selv med den frygtelige beslutning

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

Slott skriver:

Jeg kan ( desværre) også godt ane en streg  Jeg har ikke prøvet at stå i din situation MEN jeg er desværre den type der ALTID tænker på omgivelsernes tanker og syn på mig og mine valg i stedet for at lytte til mig selv  Og gud hvor kan jeg nu som 30 årig dog fortryde at jeg ikke har "lyttet" lidt til mit eget hjerte og fulgt det i stedet for at tænke på hvad andre mon vil tænke. Vi har kun et liv og vi er selv herre over det, følg dit hjerte, ellers vil du sener fortryde det.

Hvis din kæreste og dig ønsker dette barn, føler i kan magte det, Har økonomi til det osv. Så skal i da gøre det. Selvfølgelig er det da tideligt i jeres forhold, men sæt jer ned og snak det rigtig godt igennem.! Og find den løsning som i føler i jeres mave og hjerte er den rette for jer, om det er barn eller ej og så må omverdnen tænke hvad de vil. Det er jeres liv - jeres valg 

Alle andre end mig kan ane en streg på det billed

Jeg tror også jeg vil fortryde det inderligt meget, hvis jeg vælger aborten. Men tænker at jeg nok skal komme over det. Puh

Men du har ret. Man skal jo følge sit hjerte, og ikke altid sin fornuft!!!! irriterende at de to ting ALDRIG følges ad.

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Er sikker på, at dit bagland holder rigtig rigtig meget af jer, og de vil respektere jeres beslutning

De kan vel også se, hvor glade I er for hinanden, og at I nu har jer en stabil hverdag

Tja.. Det er jo også lidt det, der er problemet. Vi har holdt lidt lav profil, pga min situation og jeg ville slet ikke til at introducere en ny kæreste, hvis det ikke holdte. Så min far ved faktisk slet ikke at min nye kæreste eksistere, og min mor har set ham en gang. Vi har holdt lav profil på min side af familien, pga jeg ikke ønsker at min x finder ud af, jeg har fået en ny fyr lige nu. Er bange for hans reaktion.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.