Hvad ser i? Og gode råd - ønsker ikke at være gravid :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2012

puttelutte

Nu har jeg læst tråden igennem og helt ærligt virker det som om du aller aller helst vil beholde din l
ille spire og så er det det du skal gøre.. alt andet er jo stabilt.. og mon ikke omgivelserne bliver lige så glade for dit andet barn som de er for det første

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

Anonym trådstarter

puttelutte skriver:

Nu har jeg læst tråden igennem og helt ærligt virker det som om du aller aller helst vil beholde din l
ille spire og så er det det du skal gøre.. alt andet er jo stabilt.. og mon ikke omgivelserne bliver lige så glade for dit andet barn som de er for det første

Du har også helt ret. Og jo det vil de jo nok - med tiden i hvert fald.

Jeg bliver også mere og mere sikker på hvad jeg vil, jo mere jeg skriver her. nogengange er det godt at få åbnet lidt op, og skrevet nogle ting ned.

Anmeld

3. juli 2012

puttelutte

Ja det hjælper som regl at skrive tingene ned så bliver det mere virkeligt jeg er sikker på det bliver super

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

puttelutte skriver:

Ja det hjælper som regl at skrive tingene ned så bliver det mere virkeligt jeg er sikker på det bliver super

Tak

Anmeld

3. juli 2012

KarinaA

Anonym skriver:

Ja jeg må teste igen! Men igår var der en minimal skyggestreg, jeg var i tvivl om det var øjnene der spillede mig et puds! Men den er lidt kraftigere i dag. Såe mon ikke den er god nok

Har ægget sat sig fast endnu? Eller der risiko for, at det stadig kan komme som mens? Ved ikke om jeg håber det, men så står jeg ikke selv med den frygtelige beslutning

testen bliver jo posetiv idet at æget har sat sif fast, men hvis du ikke vil have babyen, så kan du jo stadig nå den medicinske abort .. 

men ja, det er ikke en nem beslutning :/ 

stod selv med valget for en måneds tid siden.. min datter er ikke særlig gammel så det passer ikke super godt lige nu.. 

men vi valgte den lille spirre alligevel  

Anmeld

3. juli 2012

Maalene

Anonym skriver:

Tja.. Det er jo også lidt det, der er problemet. Vi har holdt lidt lav profil, pga min situation og jeg ville slet ikke til at introducere en ny kæreste, hvis det ikke holdte. Så min far ved faktisk slet ikke at min nye kæreste eksistere, og min mor har set ham en gang. Vi har holdt lav profil på min side af familien, pga jeg ikke ønsker at min x finder ud af, jeg har fået en ny fyr lige nu. Er bange for hans reaktion.

E sikker på at dine forældre støtter dig uanset hvad, kan være de lige skal synke det, men så vil de helt sikkert også være der for dig...

Kan godt se, at det ikke er nemt med din eks, men han skal ihvertfald ikke have indflydelse på din beslutning, mon ikke han nok skal respektere jeres valg, når det kommer dertil

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

KarinaA skriver:

testen bliver jo posetiv idet at æget har sat sif fast, men hvis du ikke vil have babyen, så kan du jo stadig nå den medicinske abort .. 

men ja, det er ikke en nem beslutning :/ 

stod selv med valget for en måneds tid siden.. min datter er ikke særlig gammel så det passer ikke super godt lige nu.. 

men vi valgte den lille spirre alligevel  

Nåår. var lidt i tvivl om hgc (er det det det hedder?? - mange det'er i træk) niveauet steg allerede når ægget var befrugtet eller først når det sad fast.

Ville heller ikke være i tvivl om mit valg hvis vi havde været kærester i bare et års tid feks..

Anmeld

3. juli 2012

KarinaA

Anonym skriver:

Nåår. var lidt i tvivl om hgc (er det det det hedder?? - mange det'er i træk) niveauet steg allerede når ægget var befrugtet eller først når det sad fast.

Ville heller ikke være i tvivl om mit valg hvis vi havde været kærester i bare et års tid feks..

Nej det altid svært når man ikke har kendt hinanden så længe :/ 

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

E sikker på at dine forældre støtter dig uanset hvad, kan være de lige skal synke det, men så vil de helt sikkert også være der for dig...

Kan godt se, at det ikke er nemt med din eks, men han skal ihvertfald ikke have indflydelse på din beslutning, mon ikke han nok skal respektere jeres valg, når det kommer dertil

Du har jo helt sikkert ret. Man har bare så mange tanker når man pludselig står her.

Min x vil aldrig respektere det. Eller lade mig være i  fred. Men det har jeg accepteret. Kan ikke gøre noget ved det .

Anmeld

3. juli 2012

Maalene

Anonym skriver:

Du har jo helt sikkert ret. Man har bare så mange tanker når man pludselig står her.

Min x vil aldrig respektere det. Eller lade mig være i  fred. Men det har jeg accepteret. Kan ikke gøre noget ved det .

Det forstår jeg godt, men håber virkelig du træffer den rigtige beslutning for din egen skyld - hvis du er i tvivl, er der efter min mening ingen tvivl

Mht din eks, så lyder det til, at det er ligemeget hvad du gør - håber han med tiden vil forstå og respektere din beslutning...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.