Har købt barnevogn :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2012

Miss BananaHammock

BabyHL skriver:

Og jeg får ham måske endda før tid, da han er meget større end han egentlig burde.. Men du skal helt sikkert bare nyde hvert minut af din graviditet . Og det er altså ikke specielt sjovt at være højgravid i den her varme . Hvornår har du termin ? 

20 december. LIge før jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

BabyHL

Miss BananaHammock skriver:

20 december. LIge før jul

Uh og 1. Gangsfødende har jo ellers en tendens til at gå over tid Det bliver sikkert juleaften eller min fødselsdag den 29. December

Anmeld

1. juli 2012

Miss BananaHammock

BabyHL skriver:

Uh og 1. Gangsfødende har jo ellers en tendens til at gå over tid Det bliver sikkert juleaften eller min fødselsdag den 29. December

Jeg har selv fødselsdag d. 21 så alle dage end den også bare i 2012, så er jeg glad.

Anmeld

1. juli 2012

Kvist

Jeg ved ikke hvad forskellen er på polar og ikke polar - de har, ihvertfald dem vi så idag, samme ventilation og udluftning og fede ventilations funktion i bunden.

Jeps den vi har har også ventilation i bunden, og det er guld værd.. Ved faktisk heller ikke helt hvad forskellen er, sys bare de er lidt federe

Anmeld

1. juli 2012

Miss BananaHammock

Kvist skriver:

Jeps den vi har har også ventilation i bunden, og det er guld værd.. Ved faktisk heller ikke helt hvad forskellen er, sys bare de er lidt federe

Hehe - jeg kunne forstå på vores ekspedient at canadian goose har været med til at designe dem

Anmeld

1. juli 2012

Kvist

Hehe - jeg kunne forstå på vores ekspedient at canadian goose har været med til at designe dem

Har lige købt Emmaljunga Scooter klapvogn i det polar halløj.. Og sys jeg har en ide om at de er lidt mere hårdføre overfor vind og vejr end dem uden polar, men om det passer ved jeg ikke.. Men hvis Canadian Goos har været med til at designe dem er det måske rigtig nok

Anmeld

1. juli 2012

Miss BananaHammock

Kvist skriver:

Har lige købt Emmaljunga Scooter klapvogn i det polar halløj.. Og sys jeg har en ide om at de er lidt mere hårdføre overfor vind og vejr end dem uden polar, men om det passer ved jeg ikke.. Men hvis Canadian Goos har været med til at designe dem er det måske rigtig nok

Det er ihvertfald lidt tjekket

Anmeld

1. juli 2012

BabyHL

Jeg har selv fødselsdag d. 21 så alle dage end den også bare i 2012, så er jeg glad.

Bebs kommer ihvertfald når bebs ikke gider mere

Læste lige på din profil at det har været lidt undervejs med PB, så det er da et rigtigt julemirakel du går og venter  . Hvor er det stort og dejligt.. Tillykke

Anmeld

1. juli 2012

Miss BananaHammock

BabyHL skriver:

Bebs kommer ihvertfald når bebs ikke gider mere

Læste lige på din profil at det har været lidt undervejs med PB, så det er da et rigtigt julemirakel du går og venter  . Hvor er det stort og dejligt.. Tillykke

Ja bebs kommer når bebs vil og ikke når mor synes

Ja det har taget en del år og forsøg - så det er virkeligt et mirakel. Nok også derfor man er så utolmodig Og tak!

Anmeld

1. juli 2012

Pige2009

Nej det så jeg godt efter jeg havde lagt den op. Så det er næsten den, bare med andet stel og lime grøn

Den er virkelig sej jeg har en olivengrøn og sort med små bier og mænd i kalechen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.