Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: lækker barnevogn wow altså super lækker køb
lækker barnevogn wow altså super lækker køb
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ELSKER Emmaljunga ♥
SUPER lækker vogn I har fundet *S*
Vi har købt en CityBag til vores NitroCity stel .... istedet for at købe en helt ny barnevogn...
MorDk skriver: Jeg ELSKER Emmaljunga ♥ SUPER lækker vogn I har fundet *S* Vi har købt en CityBag til vores NitroCity stel .... istedet for at købe en helt ny barnevogn...
Lækkert køb,det stel bliver du rigtig glad for
Carina:-) skriver: Lækkert køb,det stel bliver du rigtig glad for
Miss BananaHammock skriver: Det håber jeg Glæder mig allerede til at gå masser af ture
Det håber jeg Glæder mig allerede til at gå masser af ture
Kan jeg godt forstå! Det er sååå skønt at gå der med sin NYE vogn med sit GULD i ♥
Miss BananaHammock skriver: Vi kom af med 8500kr ialt for: - barnevogn- UniQ stel- lift- Regnslag- Fluenet- Madras til både barnevogn og lift- Dyne - Pude- Lagen- Sengetøj- barnevognssele (tror jeg det hedder)Kan ikke huske hvad vognen i sig selv var på tilbud til.
Vi kom af med 8500kr ialt for: - barnevogn- UniQ stel- lift- Regnslag- Fluenet- Madras til både barnevogn og lift- Dyne - Pude- Lagen- Sengetøj- barnevognssele (tror jeg det hedder)Kan ikke huske hvad vognen i sig selv var på tilbud til.
ok det er vist en fin pris
cecilie1984 skriver: ok det er vist en fin pris
babymus77 skriver: Det billigt:-) Jeg var ude for noget tid siden og der kostede den meget mere;-) Skide flot vogn;-) Jeg har også en emmaljunga big Star supreme dog fra 2010:-) tillykke med den;-)
Det billigt:-) Jeg var ude for noget tid siden og der kostede den meget mere;-) Skide flot vogn;-) Jeg har også en emmaljunga big Star supreme dog fra 2010:-) tillykke med den;-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128