Har købt barnevogn :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2012

MorDk

Miss BananaHammock skriver:

Ja det har du nok ret i. Så må du bare have manden til at gå forrest, så han kan rydde sne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

Miss BananaHammock

Mette&Alexander skriver:

Sygt flot vogn, har selv en Emmaljunga big star surprime fra 2007 som vi nu bruger til andet barn og den køre bare som da vi købte den, det var også et kriteret at det skulle være en lidt dyre model, så den kunne holde til ihvertfælle 2 børn og den har sandelig gjort det godt.... Så det er et super godt købt, men hold da op de er steget meget de sidste år. Måske det er det nye stel som trækker prisen op, for det kunne man ikke vælge der i 2007.... 

Det koster 1000kr mere end det alm. stel, også fik vi afvide at de også stiger i pris hvert år.
Men vi har selv valgt alle de der tillægsting som dyne, sengetøj osv. oveni - det skal man ikke nødvendigvis. Men er ikke i tvivl om at prisen stiger, da det jo er en af de førende på market.

Men er glad for at høre jeres gode erfaringer! Vi håber også på at kunne bruge den til 2.

Anmeld

1. juli 2012

Kvist

Super fed barnevogn du har fået købt dig der.. Har også selv Emmaljunga Big Star Supreme, og er super glad for den.. Kunne dog godt bare tænke mig polar udgaven som dig, så er ved at blødgøre kæresten til næste barn så jeg kan få lov og købe en ny

Anmeld

1. juli 2012

Miss BananaHammock

Kvist skriver:

Super fed barnevogn du har fået købt dig der.. Har også selv Emmaljunga Big Star Supreme, og er super glad for den.. Kunne dog godt bare tænke mig polar udgaven som dig, så er ved at blødgøre kæresten til næste barn så jeg kan få lov og købe en ny

Jeg ved ikke hvad forskellen er på polar og ikke polar - de har, ihvertfald dem vi så idag, samme ventilation og udluftning og fede ventilations funktion i bunden.

Anmeld

1. juli 2012

Pige2009

Vi var forbi ønskebørn idag, da vi var i babysam i sidste uge. Vores intentioner var egentlig bare at skabe overblik og måske se hvad vi kunne tænke os, også vente et par måneder med at købe.

MEN så fortalte de os at Emmaljunga har lukket for produktionen indtil den nye kollektion, og så er der jo efterfølgende leveringstid, så hvis vi gerne ville have den før december, skulle vi til at overveje hvad vi ville.
- hmm... det satte tanker igang

Så fandt vi ud af at der var nogle ret gode tilbud pt. på de "gamle" modeller, og da vi ikke behøver den nyeste model endte vi med at købe. Eller det vil sige, reservere og betale 500kr i dep.

Vi har købt en big star supreme med UniQ stel og lift. Det er den på billedet, bare med limegrøn istedet for blå.

Ved det er delte meninger om barnevogne, så vil egentlig bare dele min glæde

Har selv med UniQ stel - genialt Den på billedet er bare ikkem ed UniQ stel

Anmeld

1. juli 2012

Miss BananaHammock

Baagøe skriver:

Har selv med UniQ stel - genialt Den på billedet er bare ikkem ed UniQ stel

Nej det så jeg godt efter jeg havde lagt den op. Så det er næsten den, bare med andet stel og lime grøn

Anmeld

1. juli 2012

BabyHL

Tillykke med den flotte vogn! :-D . Vi har også købt Big Star supreme på uniq. Var slet heller ikke i tvivl om at det BARE skulle være den  

Glæder mig helt vildt til at skulle trille med den, når jeg har termin om lidt over 5 uger  

Anmeld

1. juli 2012

BabyHL

Tillykke med den flotte vogn! :-D . Vi har også købt Big Star supreme på uniq. Var slet heller ikke i tvivl om at det BARE skulle være den  

Glæder mig helt vildt til at skulle trille med den, når jeg har termin om lidt over 5 uger  

Anmeld

1. juli 2012

Miss BananaHammock

BabyHL skriver:

Er SÅ misundelig. Vil bare gerne have baby og barnevogn lige nu Men jeg må vente et par måneder endnu. Har først termin til december

Anmeld

1. juli 2012

BabyHL

Er SÅ misundelig. Vil bare gerne have baby og barnevogn lige nu Men jeg må vente et par måneder endnu. Har først termin til december

Og jeg får ham måske endda før tid, da han er meget større end han egentlig burde.. Men du skal helt sikkert bare nyde hvert minut af din graviditet . Og det er altså ikke specielt sjovt at være højgravid i den her varme . Hvornår har du termin ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.