Har købt barnevogn :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2012

Miss BananaHammock

MorDk skriver:

Kan jeg godt forstå! Det er sååå skønt at gå der med sin NYE vogn med sit GULD i ♥

Så må der bare ikke komme oceaner af sne, for skal jo føde omkring jul. Ellers må vi have snekæder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

babymus77

Miss BananaHammock skriver:

Dejligt at høre at vi har fået en god pris og tak!

Med stell, barnevognskassen, net, regnslag, pusletaske sku jeg gi lidt over 10000:-) Så du har fået en kanon pris:-)). Jeg købte en brugt flot en, da det mit sidste barn;-)

Anmeld

1. juli 2012

babymus77

babymus77 skriver:

Med stell, barnevognskassen, net, regnslag, pusletaske sku jeg gi lidt over 10000:-) Så du har fået en kanon pris:-)). Jeg købte en brugt flot en, da det mit sidste barn;-)

Og lift:-)

Anmeld

1. juli 2012

Miss BananaHammock

babymus77 skriver:

Ja hold da op - så er det en god pris. Er bare glad for at vi har fundet råd til en så flot vogn, istedet for at skulle gå på kompromis. Ikke at de billigere ikke er ok - men når man nu drømmer om denne, så er det rart at kunne købe den. Var nemlig også nervøs for at vi skulle nærmere de 10.000 måske plus. Havde først tænkt Odder, men godt for pengepungen at jeg faldt for en anden

Anmeld

1. juli 2012

tarkoflen

Vi kom af med 8500kr ialt for:

- barnevogn
- UniQ stel
- lift
- Regnslag
- Fluenet
- Madras til både barnevogn og lift
- Dyne
- Pude
- Lagen
- Sengetøj
- barnevognssele (tror jeg det hedder)

Kan ikke huske hvad vognen i sig selv var på tilbud til.

Det var billigt rigtig godt køb!

Anmeld

1. juli 2012

babymus77

Ja hold da op - så er det en god pris. Er bare glad for at vi har fundet råd til en så flot vogn, istedet for at skulle gå på kompromis. Ikke at de billigere ikke er ok - men når man nu drømmer om denne, så er det rart at kunne købe den. Var nemlig også nervøs for at vi skulle nærmere de 10.000 måske plus. Havde først tænkt Odder, men godt for pengepungen at jeg faldt for en anden

Hver sin smag:-) Jeg har altid haft emmaljunga;-) Og elsker den barnevogn:-)

Anmeld

1. juli 2012

Miss BananaHammock

babymus77 skriver:

Hver sin smag:-) Jeg har altid haft emmaljunga;-) Og elsker den barnevogn:-)

Jeg fandt også hurtigt ud af, da jeg fik en af hver i hånden, at Emmaljunga var den jeg ville have. Vildt at man bare føler det skal være DEN!

Anmeld

1. juli 2012

MorDk

Så må der bare ikke komme oceaner af sne, for skal jo føde omkring jul. Ellers må vi have snekæder

Din model er fin i sne det er jeg sikker på . Min er nok ikke den har de der drejehjul forrest

Anmeld

1. juli 2012

Miss BananaHammock

MorDk skriver:

Din model er fin i sne det er jeg sikker på . Min er nok ikke den har de der drejehjul forrest

Ja det har du nok ret i. Så må du bare have manden til at gå forrest, så han kan rydde sne

Anmeld

1. juli 2012

Alexander&Lærke

Sygt flot vogn, har selv en Emmaljunga big star surprime fra 2007 som vi nu bruger til andet barn og den køre bare som da vi købte den, det var også et kriteret at det skulle være en lidt dyre model, så den kunne holde til ihvertfælle 2 børn og den har sandelig gjort det godt.... Så det er et super godt købt, men hold da op de er steget meget de sidste år. Måske det er det nye stel som trækker prisen op, for det kunne man ikke vælge der i 2007.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.