Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Miss BananaHammock skriver: Vi var forbi ønskebørn idag, da vi var i babysam i sidste uge. Vores intentioner var egentlig bare at skabe overblik og måske se hvad vi kunne tænke os, også vente et par måneder med at købe. MEN så fortalte de os at Emmaljunga har lukket for produktionen indtil den nye kollektion, og så er der jo efterfølgende leveringstid, så hvis vi gerne ville have den før december, skulle vi til at overveje hvad vi ville.- hmm... det satte tanker igangSå fandt vi ud af at der var nogle ret gode tilbud pt. på de "gamle" modeller, og da vi ikke behøver den nyeste model endte vi med at købe. Eller det vil sige, reservere og betale 500kr i dep. Vi har købt en big star supreme med UniQ stel og lift. Det er den på billedet, bare med limegrøn istedet for blå.Ved det er delte meninger om barnevogne, så vil egentlig bare dele min glæde
Vi var forbi ønskebørn idag, da vi var i babysam i sidste uge. Vores intentioner var egentlig bare at skabe overblik og måske se hvad vi kunne tænke os, også vente et par måneder med at købe. MEN så fortalte de os at Emmaljunga har lukket for produktionen indtil den nye kollektion, og så er der jo efterfølgende leveringstid, så hvis vi gerne ville have den før december, skulle vi til at overveje hvad vi ville.- hmm... det satte tanker igangSå fandt vi ud af at der var nogle ret gode tilbud pt. på de "gamle" modeller, og da vi ikke behøver den nyeste model endte vi med at købe. Eller det vil sige, reservere og betale 500kr i dep. Vi har købt en big star supreme med UniQ stel og lift. Det er den på billedet, bare med limegrøn istedet for blå.Ved det er delte meninger om barnevogne, så vil egentlig bare dele min glæde
Vi har valgt samme barnevogn dog en anden farve. Jeg er sikker på det er et godt valg, kender mange det er super glade for den vogn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baagøe skriver: Den er virkelig sej jeg har en olivengrøn og sort med små bier og mænd i kalechen
Den er virkelig sej jeg har en olivengrøn og sort med små bier og mænd i kalechen
Tanjadamgaard skriver: Vi har valgt samme barnevogn dog en anden farve. Jeg er sikker på det er et godt valg, kender mange det er super glade for den vogn
Miss BananaHammock skriver: Kan slet ikke huske hvad der er på vores inderside.. Kan bare huske at det var ikke prikker, men nogle figur af en slags
Kan slet ikke huske hvad der er på vores inderside.. Kan bare huske at det var ikke prikker, men nogle figur af en slags
Det er også det sødeste, så baby har lidt at kigge på
Den er sååå fin! Stort tillykke med den. Ihhh hvor er man bare GLAD når den barnevogn er købt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128