smothie ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2012

Princesspigen

mor:) skriver:

altså det kommer jo an på hvad det er. Det har lægerne jo styr på

ja rigtigt men når min læge ikke vil..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Princesspigen skriver:

ja rigtigt men når min læge ikke vil..

Jeg ved at nogle læger synes det er unødvendigt og kvalmen er en del af en graviditet som man må igennem. Men kan ikke svare på hvorfor din læge ikke vil. Min læge vil kun hvis det bliver højst nødvendigt og det blev det heldigvis ikke. Men ved fra min svigerinde at blev nødvendigt hos hende.

Anmeld

2. juli 2012

Princesspigen

Jeg ved at nogle læger synes det er unødvendigt og kvalmen er en del af en graviditet som man må igennem. Men kan ikke svare på hvorfor din læge ikke vil. Min læge vil kun hvis det bliver højst nødvendigt og det blev det heldigvis ikke. Men ved fra min svigerinde at blev nødvendigt hos hende.

det e lidt fustrerende at de har så forskellige holdninger hos lægerne og man ved ikke hvordan ens egen læge reagerer før man står i det..

Anmeld

2. juli 2012

Princesspigen skriver:

det e lidt fustrerende at de har så forskellige holdninger hos lægerne og man ved ikke hvordan ens egen læge reagerer før man står i det..

Det er det helt bestemt Men prøv ingefærtabletterne eller blot ingefær i din madlavning. Det skulle hjælpe

Anmeld

2. juli 2012

Princesspigen

Det er det helt bestemt Men prøv ingefærtabletterne eller blot ingefær i din madlavning. Det skulle hjælpe

er bare ret sikker på det er dem matas ikke længere vil give til gravide   men må høre igen..

Anmeld

2. juli 2012

Princesspigen skriver:

er bare ret sikker på det er dem matas ikke længere vil give til gravide   men må høre igen..

ellers hvad med naturlig ingefær. jeg ville heller ikke købe dem hos matas men på apoteket hvor man også kan få kvalificeret vejledning.

Anmeld

2. juli 2012

Princesspigen

ellers hvad med naturlig ingefær. jeg ville heller ikke købe dem hos matas men på apoteket hvor man også kan få kvalificeret vejledning.

ja rigtigt nok..

naturlig ? som i krydderi eller ?

Anmeld

2. juli 2012

Princesspigen skriver:

ja rigtigt nok..

altså ikke tabletter. Men i et supermarked i grøntafdelingen

Anmeld

2. juli 2012

Missq4

banan og jordbær smager godt sammen her bruger jeg yogurt natural eller noget med vanilie smag og juice men det er du ikke så meget til så måske saften fra jordbær for at få det tynd

Anmeld

2. juli 2012

FruK

Princesspigen skriver:

ja rigtigt nok..

Frisk ingefær kan også sagtens puttes i smoothie. Det giver en lækker krydret smag og gør det knap så sødt som ren frugt. Vi bruger ingefær rigtig meget i alt mulig mad. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.