smothie ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Princesspigen skriver:

hun  siger bare at sådan er det at være gravid... det er der ikke noget at gøre ved..

Ja det er en del af det, jeg synes nu der er forskellige grader af kvalmen. Min svigerinde havde det nærmest kronisk dårligt og kunne ikke udføre sit arbejde længere. Og jo, der er noget man kan gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

Princesspigen

mor:) skriver:

Ja det er en del af det, jeg synes nu der er forskellige grader af kvalmen. Min svigerinde havde det nærmest kronisk dårligt og kunne ikke udføre sit arbejde længere. Og jo, der er noget man kan gøre

har du nogle gode triks til kvalmen siden du siger sådan ?  

jeg har da fået lidt af mit liv og overskud tilbage men syndes stadig det er hårdt med den der tilbage vendende kvalme og opkast hele tiden..

Anmeld

1. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vandmelon smothi smager bare fantastisk! Og når man ik er gravid længer, ka man lige hælde en lille sjat vodka i.... Vh stine

Anmeld

1. juli 2012

Princesspigen

StineW79 skriver:

Vandmelon smothi smager bare fantastisk! Og når man ik er gravid længer, ka man lige hælde en lille sjat vodka i.... Vh stine

hvordan laver du den ? altså den uden vodka  hihi

Anmeld

1. juli 2012

StineW79

Princesspigen skriver:

hvordan laver du den ? altså den uden vodka  hihi

Tager bare vandmelon, fjerne alle kerner og skal. I en skål / kande også blender jeg det bare! Vh stine

Anmeld

1. juli 2012

Princesspigen

StineW79 skriver:

Tager bare vandmelon, fjerne alle kerner og skal. I en skål / kande også blender jeg det bare! Vh stine

ganske enkelt.. flydende vandmelon..  

Anmeld

1. juli 2012

StineW79

Princesspigen skriver:

ganske enkelt.. flydende vandmelon..  

Jepp meget enkelt! Vh stine

Anmeld

2. juli 2012

Princesspigen skriver:

har du nogle gode triks til kvalmen siden du siger sådan ?  

jeg har da fået lidt af mit liv og overskud tilbage men syndes stadig det er hårdt med den der tilbage vendende kvalme og opkast hele tiden..

spise ofte i små mængder, ingefærtabletter, drikke rigeligt med vand og så gå ture. Jeg synes bevægelse hjælper enorm meget.

Man kan hurtugt ligge sig i sofaen med kvalmen og det forstærker det ofte, fordi man så fokuserer på hvor dårligt man har det.

Og som min læge siger...hvis intet af det her hjælper og mit overskud helt forsvinder pga det så laver han gerne en recept. Jeg ved godt at nogle er imod at man tager medicin da man selv har valgt at være gravid, men hvis man ellers ikke kan få sin hverdag til at køre og man måske også har andre børn man skal have overskud til så synes jeg da kun det er forståeligt

Anmeld

2. juli 2012

Princesspigen

mor:) skriver:

spise ofte i små mængder, ingefærtabletter, drikke rigeligt med vand og så gå ture. Jeg synes bevægelse hjælper enorm meget.

Man kan hurtugt ligge sig i sofaen med kvalmen og det forstærker det ofte, fordi man så fokuserer på hvor dårligt man har det.

Og som min læge siger...hvis intet af det her hjælper og mit overskud helt forsvinder pga det så laver han gerne en recept. Jeg ved godt at nogle er imod at man tager medicin da man selv har valgt at være gravid, men hvis man ellers ikke kan få sin hverdag til at køre og man måske også har andre børn man skal have overskud til så synes jeg da kun det er forståeligt

jeg spiser oftere end jeg gjorde før ihværtifal og ja i små potioner.. syndes ikke der er plads til så meget i maven..

kan ikke drikke vand uden at få voldsom kvalme og tit os kaste op..

de der tabletter har jeg ikke prøvet..

og ja nogle gange forstærker det kvalmen at ligge sig men det er alligevel svært at lade være..

men min læge vil intet give mig, man må jo ikke få medicin og piller når man er gravid..

Anmeld

2. juli 2012

Princesspigen skriver:

jeg spiser oftere end jeg gjorde før ihværtifal og ja i små potioner.. syndes ikke der er plads til så meget i maven..

kan ikke drikke vand uden at få voldsom kvalme og tit os kaste op..

de der tabletter har jeg ikke prøvet..

og ja nogle gange forstærker det kvalmen at ligge sig men det er alligevel svært at lade være..

men min læge vil intet give mig, man må jo ikke få medicin og piller når man er gravid..

altså det kommer jo an på hvad det er. Det har lægerne jo styr på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.