smothie ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Frk. Himmelblå skriver:

Det er vildt så godt kanel er i en smoothie. Jeg ville slet ikke lave en uden. Og ingefæren er jo detox og kvalmehæmmende. Ligesom blåbær er super detox og folsyre  Og ikke mindst MUMS.

Jeg har godt nok aldrig smagt en så eksotisk smothie før, men ja den lyder super sund og enorm lækker. Selv opfundet opskriften?

Glæder mig til at lave den imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

Frk. Himmelblå

mor:) skriver:

Jeg har godt nok aldrig smagt en så eksotisk smothie før, men ja den lyder super sund og enorm lækker. Selv opfundet opskriften?

Glæder mig til at lave den imorgen

God fortnøjelse 

Jeg tror elementerne i opskriften findes i et hav af varianter. Kan ikke huske, hvordan jeg kom på den  - noget med, at jeg læste at blåbær er meget rige på antioxidanter, og jeg har fundet ud af, at der er en sammenhæng mellem problemer med min nakke/skulder og ophobning af affaldsstoffer..

Blåbær går i øvrigt også direkte i klinch med kolestorol, - så de er bare gode for rigtig meget.

Anmeld

29. juni 2012

Frk. Himmelblå skriver:

God fortnøjelse 

Jeg tror elementerne i opskriften findes i et hav af varianter. Kan ikke huske, hvordan jeg kom på den  - noget med, at jeg læste at blåbær er meget rige på antioxidanter, og jeg har fundet ud af, at der er en sammenhæng mellem problemer med min nakke/skulder og ophobning af affaldsstoffer..

Blåbær går i øvrigt også direkte i klinch med kolestorol, - så de er bare gode for rigtig meget.

Kan høre at jeg skal til at spise meget mere blåbær i stedet for jordbær

Anmeld

29. juni 2012

Frk. Himmelblå

Kan høre at jeg skal til at spise meget mere blåbær i stedet for jordbær

Ja sgu! 

Bare ærgerligt, at kg-prisen ikke er den samme 

Anmeld

29. juni 2012

Frk. Himmelblå skriver:

Ja sgu! 

Bare ærgerligt, at kg-prisen ikke er den samme 

ja de  er godt nok dyre. Gør det egentlig nogen forskel om det er frosne eller friske?

Anmeld

29. juni 2012

Princesspigen

Nadja+Baby+2012 skriver:

Ja, men det var min appetit den var gal med.. Kunne spise så snart keg kom på job.. Kunne bare ikke få noget ned om morgenen.. Så prøv!!

prøvede i formiddag med jordbær, banan, mælk og vanilie sukker.. men puha syndes ikke det blev godt

Anmeld

29. juni 2012

Princesspigen

min læge sagde at ingefær tabletter skulle mindske kvalmen, så kunne det være at du godt vil kunne spise/drikke det som ellers giver dig kvalme. Har dog ikke fået købt dem endnu, så ved ikke hvormeget de hjælper.

det er vidst nok de tabletter som nu ikke bliver givet til gravide mere da man har fundet ud af det vidst ikke er så godt..

matas havde ihværtifal noget der mindede om som du ikke længere vil give til gravide..

Anmeld

29. juni 2012

Princesspigen

Frk. Himmelblå skriver:

Kvalmestillende smoothie, - som også indeholder fol-syre:

1 banan, 1 teske kanel, 1/2 teske tørret,stødt ingefær, 1 dl skummetmælk, 100 g blåbær (mindst)

SÅ LÆKKERT og

SÅ SUNDT

(Har lige så lige drukket en)

er desværre så kræsen så jeg tænkr det ikke lyder helt godt  

men måske det sku prøves alligevel

Anmeld

29. juni 2012

Frk. Himmelblå

ja de  er godt nok dyre. Gør det egentlig nogen forskel om det er frosne eller friske?

De frosne er super! (Heldigvis da!) Og den bliver bedst med frosne bær, da den er kold slushy på den måde.

Anmeld

29. juni 2012

Princesspigen skriver:

det er vidst nok de tabletter som nu ikke bliver givet til gravide mere da man har fundet ud af det vidst ikke er så godt..

matas havde ihværtifal noget der mindede om som du ikke længere vil give til gravide..

hmmm...er nu ret sikker på at min læge er opdateret i forhold til sådan noget. Men det kan være at det er nogle specifikke tabletter som matas havde der ikke var gode. Men vil da lige høre min læge for en sikkerheds skyld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.