smothie ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.650 visninger
76 svar
0 synes godt om
28. juni 2012

Princesspigen

jeg ved ikke rigtigt om den hører til her..

jeg er MEGET kræsen

men altså, jeg er gravid, 24+6 henne og døjer en del med kvalme..

jeg kan pt grundet min kvalme ikke drikke anet end kakao.. alt jeg prøver får jeg kvalme af, vand, saftevand, sodavand, juice og ja alt jeg har prøvet..

jeg kan ikke drikke noget der er vildt koldt heller...

jeg tænker lidt hvis nu jeg kan finde en hjemmelavet eller færdig købt smothie som jeg rent faktis kan lide, så er der noget frisk jeg kan drikke, med vitaminer i, som er sundt, uden for meget sukker i, ville det jo være perfekt..

men de fleste grøntsager eller frugter kan jeg ikke lide..

og så skal det lige siges at jeg ikke har en rigtig blender men kun sådan en stau blender (eller hvad de hedder)

så kom gerne med forslag, der skal ikke være for kraftig smag eller lugt i, er jo gravid og meget sart.. gerne ikke mere end 2-3 forskellige samge i og noget der er nemt og billigt at lave..

så kom friske folkens!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Princesspigen

opper ?

Anmeld

28. juni 2012

Loa

Det er nok svært uden en rigtig blender tænker jeg?

Og måske også svært at komme med forslag når vi ikke ved hvad du kan lide, nu du siger du ikke kan lide det meste frugt og grønt...

Men yndlings er bare hindbær, banan og appelsin juice

Men man kan jo blande alt i man vil og kan lide

Anmeld

28. juni 2012

Princesspigen

Loa skriver:

Det er nok svært uden en rigtig blender tænker jeg?

Og måske også svært at komme med forslag når vi ikke ved hvad du kan lide, nu du siger du ikke kan lide det meste frugt og grønt...

Men yndlings er bare hindbær, banan og appelsin juice

Men man kan jo blande alt i man vil og kan lide

der er rigtig meget syre i juice som jeg får voldsom kvalme af  

men kan godt lide banan, kiwi, hindbær, jordbær, appelsin, æble, vindruer, kirsebær, vandmelon,

øhm var lige hvad ejg ku komme i tanke om, men tænker os meget af det der ikke smager godt sammen, eller ihvlrtifal når man r kræsen som mig

Anmeld

28. juni 2012

Loa

Princesspigen skriver:

der er rigtig meget syre i juice som jeg får voldsom kvalme af  

men kan godt lide banan, kiwi, hindbær, jordbær, appelsin, æble, vindruer, kirsebær, vandmelon,

øhm var lige hvad ejg ku komme i tanke om, men tænker os meget af det der ikke smager godt sammen, eller ihvlrtifal når man r kræsen som mig

Jordbær, appelsin og lidt mælk for at gøre det flydende, det smager også godt.

Men som regel bruger jeg hindbær, jordbær, appelsin og banan. Ikke altid alle fire sammen, men et af bærene og så evt en af de andre eller begge to. Smager mums..

Anmeld

28. juni 2012

Ønskebarnet12

Du kan da prøve de der blandede frost frugt fra supermarked med noget blandede juice fra 16 mærket. 

Jeg kan varmt anbefale Joe and the juice, d smager mums!

Anmeld

28. juni 2012

Princesspigen

Loa skriver:

Jordbær, appelsin og lidt mælk for at gøre det flydende, det smager også godt.

Men som regel bruger jeg hindbær, jordbær, appelsin og banan. Ikke altid alle fire sammen, men et af bærene og så evt en af de andre eller begge to. Smager mums..

det kunne være man sku prøve noget af det  og så en tur med stau blænderen

Anmeld

28. juni 2012

Princesspigen

Ønskebarnet12 skriver:

Du kan da prøve de der blandede frost frugt fra supermarked med noget blandede juice fra 16 mærket. 

Jeg kan varmt anbefale Joe and the juice, d smager mums!

okay det skal med i overvejelserne  

Anmeld

28. juni 2012

Nadja+Baby+2012

Princesspigen skriver:

jeg ved ikke rigtigt om den hører til her..

jeg er MEGET kræsen

men altså, jeg er gravid, 24+6 henne og døjer en del med kvalme..

jeg kan pt grundet min kvalme ikke drikke anet end kakao.. alt jeg prøver får jeg kvalme af, vand, saftevand, sodavand, juice og ja alt jeg har prøvet..

jeg kan ikke drikke noget der er vildt koldt heller...

jeg tænker lidt hvis nu jeg kan finde en hjemmelavet eller færdig købt smothie som jeg rent faktis kan lide, så er der noget frisk jeg kan drikke, med vitaminer i, som er sundt, uden for meget sukker i, ville det jo være perfekt..

men de fleste grøntsager eller frugter kan jeg ikke lide..

og så skal det lige siges at jeg ikke har en rigtig blender men kun sådan en stau blender (eller hvad de hedder)

så kom gerne med forslag, der skal ikke være for kraftig smag eller lugt i, er jo gravid og meget sart.. gerne ikke mere end 2-3 forskellige samge i og noget der er nemt og billigt at lave..

så kom friske folkens!

Banan, jordbær og mælk... Mangler den sødme så tilsæt vaniliesukker.. Den lever jeg af hver morgen.. Eller gjorde til jeg blev gravid..

Anmeld

28. juni 2012

Princesspigen

Nadja+Baby+2012 skriver:

Banan, jordbær og mælk... Mangler den sødme så tilsæt vaniliesukker.. Den lever jeg af hver morgen.. Eller gjorde til jeg blev gravid..

hvorfor stoppede du da du blev gravid ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.