Princesspigen skriver:
jeg ved ikke rigtigt om den hører til her..
jeg er MEGET kræsen
men altså, jeg er gravid, 24+6 henne og døjer en del med kvalme..
jeg kan pt grundet min kvalme ikke drikke anet end kakao.. alt jeg prøver får jeg kvalme af, vand, saftevand, sodavand, juice og ja alt jeg har prøvet..
jeg kan ikke drikke noget der er vildt koldt heller...
jeg tænker lidt hvis nu jeg kan finde en hjemmelavet eller færdig købt smothie som jeg rent faktis kan lide, så er der noget frisk jeg kan drikke, med vitaminer i, som er sundt, uden for meget sukker i, ville det jo være perfekt..
men de fleste grøntsager eller frugter kan jeg ikke lide..
og så skal det lige siges at jeg ikke har en rigtig blender men kun sådan en stau blender (eller hvad de hedder)
så kom gerne med forslag, der skal ikke være for kraftig smag eller lugt i, er jo gravid og meget sart.. gerne ikke mere end 2-3 forskellige samge i og noget der er nemt og billigt at lave..
så kom friske folkens! 
Jeg kom til at tænke på, at nu er det der sødemiddel Stevia jo kommet frem (det er Hermesetas der laver det) og det er baseret på en naturlig plante og ikke kunstigt. Så vidt jeg ved må gravide gerne få det? Hvis det er tilfældet, så kunne du jo købe ren cacao og så selv lave det ved at tage en kop mælk og komme en teske fuld cacao i og så varme det i micro og så søde det med Stevia bagefter. Så har du cacao som smager dejligt, men uden sukker 
Nå, men ellers så er min yndlings smoothie denne her: og den kan godt laves med stavblender eller alm. blender: græsk youghurt og en sjat mælk blendes med frugt. Fx en banan og en pære eller andet "blød frugt" Det smager super godt og mætter også lidt