Er denne brudekjole for meget?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2012

bobbles

norby skriver:

Det er helt klart en kjole folk vil slå øjnene op for og tænke wauw.. 

Det er ikke bare en normal "kedelig" hvid kjole, men lidt glimmer her og der.. 

Nej det er en kjole der skiller sig ud i mængden og jeg er sikker på den vil side brand godt på dig.. 

Held og Lykke i fremtiden.. 

hehe tak for de søde ord..  ja jeg tror sku at det bliver den  men skal vente med at bestille den indtil næste år pga jeg jo skal have en navlebroks operation også bliver maven jo lidt mindre men glæder mig til at jeg kan prøve den første gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

Miss-86

Frøken Christiansen skriver:

ja må selv indrømme at det ser lidt meget blåt ud men igen man skal jo efter traditionen bære noget blot, så ville kjolen både være noget nyt og noget blåt. Det er på samme måde meget blåt men samtidig er den faktisk ret fed.. Hvad synes i?

Super Super flot Brudekjole.. Og det at der er blåt på, gør det bare federe mht. noget nyt, gammelt, blåt, lånt osv

Anmeld

29. juni 2012

TNBC

ja må selv indrømme at det ser lidt meget blåt ud men igen man skal jo efter traditionen bære noget blot, så ville kjolen både være noget nyt og noget blåt. Det er på samme måde meget blåt men samtidig er den faktisk ret fed.. Hvad synes i?

Den er meget smuk. Den minder mig om den jeg skal have, hvis jeg en dag bliver gift.

Anmeld

29. juni 2012

bobbles

Miss-86 skriver:

Super Super flot Brudekjole.. Og det at der er blåt på, gør det bare federe mht. noget nyt, gammelt, blåt, lånt osv

ja det er netop det der gør den smuk at den også er blå

Anmeld

8. juli 2012

channie-g

nej bestemt ikke, havde selv set på den bare i rød... :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.