Er denne brudekjole for meget?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2012

bobbles

Maja84 skriver:

Jeg synes den er flot og havde selv fundet noget lignende.
Er det alfred Angelo ? Det var den jeg ønskede, og han har lavet en der ligner meget den på billedet, næsten på en prik desværre måtte jeg opgive da jeg skulle købe kjolen enten i tyskland eller Sverige da de ikke forhandles herhjemme, laves i den ønskede farve, og fremsendes fra australien men smukke kjoler og den jeg ønskede skulle have været lilla i stedet for blå

ved faktisk ikke hvad mærke det er  det har jeg ikke lige set forelskede mig bare i den, oprindeligt ville jeg have taget i lilly og ikke bestilt over nettet men den er bare unik og speciel, og det behøver jo ikke altid være det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

bobbles

Loa skriver:

Så sys jeg den passer

Det var mere hvis det var havebryllup med pattegris, så ville jeg nok ikke lige vælge den kjole

hehe nej det er klart  min mening er dog at pattegris ikke lige passer til et bryllup mere til en 30 års fødselsdag( det fik vi da min kæreste fyldte rundt &nbsp

Anmeld

28. juni 2012

bobbles

Chel1992 skriver:

Den er super smuk! Og det er nok også noget i den stil jeg ville falde for når jeg skal giftes ^^

ja syntes også den er super fed, virkelig smuk og bare rigtig meget anderledes end andre brudekjoler, det er det der gør den så smuk og unik!

Anmeld

28. juni 2012

Kløver

Frøken Christiansen skriver:

ved faktisk ikke hvad mærke det er  det har jeg ikke lige set forelskede mig bare i den, oprindeligt ville jeg have taget i lilly og ikke bestilt over nettet men den er bare unik og speciel, og det behøver jo ikke altid være det samme

Du kan prøve at kigge websiden ud, under colours der er så mange fantastiske :-)
Snakkede med butik i Sverige og de kan skaffe hjem, jeg kunne ikke nå det pga graviditet og bryllup, og vidste ikke om jeg så ville kunne passe kjolen, men gudesmuk, en af modellerne bliver brugt til Alex og stevies bryllup i mcleods døtre gudesmuk

Anmeld

29. juni 2012

bobbles

Maja84 skriver:

Du kan prøve at kigge websiden ud, under colours der er så mange fantastiske :-)
Snakkede med butik i Sverige og de kan skaffe hjem, jeg kunne ikke nå det pga graviditet og bryllup, og vidste ikke om jeg så ville kunne passe kjolen, men gudesmuk, en af modellerne bliver brugt til Alex og stevies bryllup i mcleods døtre gudesmuk

uhh det er en god serie  men blev helt vild´med kjolen som den ser ud og netop fordi den er blå så skal jeg ikke anskaffe mig noget blåt  

Det bliver vist første og eneste gang jeg har og skal holde sådan en fin fest hehe

Anmeld

29. juni 2012

mortilnoahogmelina

Hilke hjemmeside har du fundet den på ??

Anmeld

29. juni 2012

mortilnoahogmelina

Og så vil jeg gerne sige , den er sååååååå smuk .
Har altid været min drømme kjole ..

Anmeld

29. juni 2012

bobbles

Mortil2tiloktober skriver:

Hilke hjemmeside har du fundet den på ??

ja den er virkelig smuk!  jeg har fundet den på www.jenjenhouse.dk mener den koster 1400 kr så det er jo en dejlig pris for så flot en kjole

Anmeld

29. juni 2012

mortilnoahogmelina

ja den er virkelig smuk!  jeg har fundet den på www.jenjenhouse.dk mener den koster 1400 kr så det er jo en dejlig pris for så flot en kjole

Jaaa det var satme billigt .. Synes ellers altid bryllups kjoler er så hammer dyre , ejg faldt lige over en hjemmeside igår os med billige kjoler jjshouse.com

Anmeld

29. juni 2012

Mist

ja må selv indrømme at det ser lidt meget blåt ud men igen man skal jo efter traditionen bære noget blot, så ville kjolen både være noget nyt og noget blåt. Det er på samme måde meget blåt men samtidig er den faktisk ret fed.. Hvad synes i?

Det er helt klart en kjole folk vil slå øjnene op for og tænke wauw.. 

Det er ikke bare en normal "kedelig" hvid kjole, men lidt glimmer her og der.. 

Nej det er en kjole der skiller sig ud i mængden og jeg er sikker på den vil side brand godt på dig.. 

Held og Lykke i fremtiden.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.