Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja må selv indrømme at det ser lidt meget blåt ud men igen man skal jo efter traditionen bære noget blot, så ville kjolen både være noget nyt og noget blåt. Det er på samme måde meget blåt men samtidig er den faktisk ret fed.. Hvad synes i?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nej jeg syntes den er flot. og syntes vis man selv kan lig det man skal ha på på sin store dag er det lige meget om hvad andre syntes
Ditte-3 skriver: nej jeg syntes den er flot. og syntes vis man selv kan lig det man skal ha på på sin store dag er det lige meget om hvad andre syntes
der er nok mange der der ville kigge en ekstra gang men mange i min familie ville nok også synes den var lidt fed vi er ikke så sippede i vores familie synes bare den er overdrevent fed
Frøken Christiansen skriver: ja må selv indrømme at det ser lidt meget blåt ud men igen man skal jo efter traditionen bære noget blot, så ville kjolen både være noget nyt og noget blåt. Det er på samme måde meget blåt men samtidig er den faktisk ret fed.. Hvad synes i?
Den er ikke min stil - men hvis du synes den er fed, så er den jo perfekt
ja og det er da også lidt fedt at komme op a gulved i noget hvor folk lige åbner øjnene en ekstre gang og tinker hold da op en kjole , og den er jo supper flot s
Ditte-3 skriver: ja og det er da også lidt fedt at komme op a gulved i noget hvor folk lige åbner øjnene en ekstre gang og tinker hold da op en kjole , og den er jo supper flot s
Jeg synes, den er blændende smuk!
Billemyre skriver: Jeg synes, den er blændende smuk!
ja det syntes jeg nemlig også har kigget på den mange gange men først nu stoppede jeg op og kiggede rigtig på den
Neeeeeej hvor er den vidunderlig, den er flot. Meget speciel
Frøken Christiansen skriver: ja det syntes jeg nemlig også har kigget på den mange gange men først nu stoppede jeg op og kiggede rigtig på den
Hehe, fornuftigt Jeg synes helt sikkert, du skal vælge den, hvis den tiltaler dig Det kunne absolut godt være sådan en jeg selv havde valgt!Kan godt lide at den er så smuk og klassisk, og så lige har det der skæve input - Som jo stadig er old school style
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128