Er denne brudekjole for meget?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.439 visninger
44 svar
0 synes godt om
28. juni 2012

bobbles

ja må selv indrømme at det ser lidt meget blåt ud men igen man skal jo efter traditionen bære noget blot, så ville kjolen både være noget nyt og noget blåt. Det er på samme måde meget blåt men samtidig er den faktisk ret fed.. Hvad synes i?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Ditte-3

nej jeg syntes den er flot. og syntes vis man selv kan lig det man skal ha på på sin store dag er det lige meget om hvad andre syntes

Anmeld

28. juni 2012

bobbles

Ditte-3 skriver:

nej jeg syntes den er flot. og syntes vis man selv kan lig det man skal ha på på sin store dag er det lige meget om hvad andre syntes

der er nok mange der der ville kigge en ekstra gang men mange i min familie ville nok også synes den var lidt fed  vi er ikke så sippede i vores familie  synes bare den er overdrevent fed

Anmeld

28. juni 2012

Holbæktrunten

Frøken Christiansen skriver:

ja må selv indrømme at det ser lidt meget blåt ud men igen man skal jo efter traditionen bære noget blot, så ville kjolen både være noget nyt og noget blåt. Det er på samme måde meget blåt men samtidig er den faktisk ret fed.. Hvad synes i?

Den er ikke min stil - men hvis du synes den er fed, så er den jo perfekt 

Anmeld

28. juni 2012

Ditte-3

ja og det er da også lidt fedt at komme op a gulved i noget hvor folk lige åbner øjnene en ekstre gang og tinker hold da op en kjole , og den er jo supper flot s

Anmeld

28. juni 2012

bobbles

Ditte-3 skriver:

ja og det er da også lidt fedt at komme op a gulved i noget hvor folk lige åbner øjnene en ekstre gang og tinker hold da op en kjole , og den er jo supper flot s

Anmeld

28. juni 2012

Billemyre

Jeg synes, den er blændende smuk! 

Anmeld

28. juni 2012

bobbles

Billemyre skriver:

Jeg synes, den er blændende smuk! 

ja det syntes jeg nemlig også  har kigget på den mange gange men først nu stoppede jeg op og kiggede rigtig på den

Anmeld

28. juni 2012

Mig24

Neeeeeej hvor er den vidunderlig, den er flot.  Meget speciel

Anmeld

28. juni 2012

Billemyre

ja det syntes jeg nemlig også  har kigget på den mange gange men først nu stoppede jeg op og kiggede rigtig på den

Hehe, fornuftigt
Jeg synes helt sikkert, du skal vælge den, hvis den tiltaler dig 
Det kunne absolut godt være sådan en jeg selv havde valgt!
Kan godt lide at den er så smuk og klassisk, og så lige har det der skæve input - Som jo stadig er old school style 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.