Er denne brudekjole for meget?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2012

Loa

Frøken Christiansen skriver:

jamen den slags fest det kommer til at være er med brudekørsel i limo regner jeg med, fotografering, fest lokale, serveringspersonale mm.  

Så sys jeg den passer

Det var mere hvis det var havebryllup med pattegris, så ville jeg nok ikke lige vælge den kjole

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Mor til Ella

ja må selv indrømme at det ser lidt meget blåt ud men igen man skal jo efter traditionen bære noget blot, så ville kjolen både være noget nyt og noget blåt. Det er på samme måde meget blåt men samtidig er den faktisk ret fed.. Hvad synes i?

Synes den er rigtig fin

Men det kommer jo an på hvad for et slags bryllup.

Havefest, ja så synes jeg den er for meget

Anmeld

28. juni 2012

Troldemommi

I love it :-)

Monica

Anmeld

28. juni 2012

bobbles

sikke mange positive kommentarer  ´tror jeg er blevet helt forelsket i den kjole

Anmeld

28. juni 2012

Pigent

ja må selv indrømme at det ser lidt meget blåt ud men igen man skal jo efter traditionen bære noget blot, så ville kjolen både være noget nyt og noget blåt. Det er på samme måde meget blåt men samtidig er den faktisk ret fed.. Hvad synes i?

Jeg synes den er flot  Ville ikke selv vælge denne kjole, men du skal vælge det du godt kan lide. 

Anmeld

28. juni 2012

Christina.78

Den er da super flot og man vælger da den brudekjole til sig selv som man bedst synes om og hvor man har den rette gefühl i maven..jeg siger GO FOR IT

Anmeld

28. juni 2012

Kløver

Jeg synes den er flot og havde selv fundet noget lignende.
Er det alfred Angelo ? Det var den jeg ønskede, og han har lavet en der ligner meget den på billedet, næsten på en prik desværre måtte jeg opgive da jeg skulle købe kjolen enten i tyskland eller Sverige da de ikke forhandles herhjemme, laves i den ønskede farve, og fremsendes fra australien men smukke kjoler og den jeg ønskede skulle have været lilla i stedet for blå

Anmeld

28. juni 2012

Zafir

28. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Der er ikke noget der er for meget når det gælder éns store dag.

Men personligt bryder jeg mig ikke om så meget farve på en brudkjole.

Anmeld

28. juni 2012

mpr

Den er super smuk! Og det er nok også noget i den stil jeg ville falde for når jeg skal giftes ^^

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.