Er denne brudekjole for meget?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2012

Loa

Frøken Christiansen skriver:

ja må selv indrømme at det ser lidt meget blåt ud men igen man skal jo efter traditionen bære noget blot, så ville kjolen både være noget nyt og noget blåt. Det er på samme måde meget blåt men samtidig er den faktisk ret fed.. Hvad synes i?

Jeg ved ikke om jeg syntes den er for meget, for på sin vis er den jo egentlig meget enkel.
Men jeg tror jeg ville forbinde den med de kongelige
Og så tror jeg hvis man skal have sådan en kjole, så skal resten af brylluppet være i samme stil, ellers tror jeg det vil se lidt mærkeligt ud....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Camillos

ja må selv indrømme at det ser lidt meget blåt ud men igen man skal jo efter traditionen bære noget blot, så ville kjolen både være noget nyt og noget blåt. Det er på samme måde meget blåt men samtidig er den faktisk ret fed.. Hvad synes i?

wow den er FLOT!

Anmeld

28. juni 2012

IngenKoPåIsen

Puuuha, jeg er nok den forkerte at spørge, for jeg er slet ikke til store skrud overhovedet! Jeg synes slet ikke den er pæn, hverken på den ene eller anden måde MEN jeg vil samtidig sige at hvis det er den du vil giftes i, så er det da det du skal gøre, uanset hvad alle andre måtte mene om det

Anmeld

28. juni 2012

Zelinasmor

Den er bare så flot!!! Jeg faldt selv over den da jeg kiggede en dag. Dog kan jeg bedst lide den hvor den er rød i stedet for blå

Anmeld

28. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Malunsesmutti skriver:

Puuuha, jeg er nok den forkerte at spørge, for jeg er slet ikke til store skrud overhovedet! Jeg synes slet ikke den er pæn, hverken på den ene eller anden måde MEN jeg vil samtidig sige at hvis det er den du vil giftes i, så er det da det du skal gøre, uanset hvad alle andre måtte mene om det

Jeg er enig  Den kjole er slet ikke mig.

Anmeld

28. juni 2012

MissTas

det er en flot kjole men i min verden er en rigtig brud helt hvid men der er vi jo så forskellige

Anmeld

28. juni 2012

jydeinden

hvis kanten var en anden farve en blå, feks mørke rød, så ville jeg syntes den var pæn. men jeg er heller ikke så meget for blå. så det er jo en smagssag

Anmeld

28. juni 2012

Princesspigen

jeg syndes det er en utrolig smuk kjole  

og ikke for meget blåt men er i i tvivl er det måske ikke den..  man skal helst ikke være for meget i tvivl om sin brude kjole

Anmeld

28. juni 2012

Levi&LilysMor

Jeg synes den ser meget kongelig ud med det blå på, synes da den er flot, og anderledes, ville selv vælge helt hvid, men nu er det dig og ikke mig! 

Men synes slet ikke der er for meget blåt, men tilpas og så er det en flot blå farve det hele passer sammen i kjolen...

Anmeld

28. juni 2012

bobbles

Loa skriver:

Jeg ved ikke om jeg syntes den er for meget, for på sin vis er den jo egentlig meget enkel.
Men jeg tror jeg ville forbinde den med de kongelige
Og så tror jeg hvis man skal have sådan en kjole, så skal resten af brylluppet være i samme stil, ellers tror jeg det vil se lidt mærkeligt ud....

jamen den slags fest det kommer til at være er med brudekørsel i limo regner jeg med, fotografering, fest lokale, serveringspersonale mm.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.