Rejse for lånte penge!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

Mor010711

Jeg tog et lån for 4-5 år siden for at betale for en ferie. Det var den bedste ferie ever, men jeg betaler også stadig af på lånet. Jeg fortryder overhovedet ikke, men ville nok ikke gøre det igen.

Hvis du føler for det, synes jeg du skal gøre det. Det er lidt svært at råde i sådan en situation. Men hvis du trænger så meget til ferie, så gi' los 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

LÆS VENLIGST DETTE INDEN I STEMMER!

Sagen er den at både min kæreste og jeg er studerende. Sammen har vi et barn på knap 2 år.

Vi har hver måned et rådighedsbeløb på 4300 kr, hvilke skal gå til mad, husholdningen, telefonregninger, tøj og gaver.

Vi har valgt ikke at tage su lån og vi lever derfor meget skrabet i hverdagen!

Nu overvejer vi så at tage su lån i juli måned og derved tage på afbudsrejse. Vi føler vi trænger til at leve lidt!

Er det hjernedødt at tage su lån for det eller er det ok? Jeg tænker blot at mange forsørgende studerende lever af deres su lån!

Min holdning er at ferie er noget man tager på hvis man har råd, kunne aldrig selv finde på det.....

Sådan en tur er jo ikke billig selv om det er afbud, og man kan jo også sagtens hygge sig i danmark

Anmeld

27. juni 2012

come2

Anonym skriver:

LÆS VENLIGST DETTE INDEN I STEMMER!

Sagen er den at både min kæreste og jeg er studerende. Sammen har vi et barn på knap 2 år.

Vi har hver måned et rådighedsbeløb på 4300 kr, hvilke skal gå til mad, husholdningen, telefonregninger, tøj og gaver.

Vi har valgt ikke at tage su lån og vi lever derfor meget skrabet i hverdagen!

Nu overvejer vi så at tage su lån i juli måned og derved tage på afbudsrejse. Vi føler vi trænger til at leve lidt!

Er det hjernedødt at tage su lån for det eller er det ok? Jeg tænker blot at mange forsørgende studerende lever af deres su lån!