Rejse for lånte penge!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal vi tage su lån for at komme på ferie?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.250 visninger
51 svar
0 synes godt om
27. juni 2012

Anonym trådstarter

LÆS VENLIGST DETTE INDEN I STEMMER!

Sagen er den at både min kæreste og jeg er studerende. Sammen har vi et barn på knap 2 år.

Vi har hver måned et rådighedsbeløb på 4300 kr, hvilke skal gå til mad, husholdningen, telefonregninger, tøj og gaver.

Vi har valgt ikke at tage su lån og vi lever derfor meget skrabet i hverdagen!

Nu overvejer vi så at tage su lån i juli måned og derved tage på afbudsrejse. Vi føler vi trænger til at leve lidt!

Er det hjernedødt at tage su lån for det eller er det ok? Jeg tænker blot at mange forsørgende studerende lever af deres su lån!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Valle81

Jeg synes helt bestemt at det er ok håber i får en skøn ferie

Anmeld

27. juni 2012

Humanincubator

Jeg har studielån.. Og betaler af på lortet. Jeg skulle også bare lige have til at komme igang på - og det er bare så NEMT at blive ved.

Jeg kan godt forstå, at I gerne vil rejse, og jeg vil ikke sige, at I ikke skal. Men overvej det grundigt! - Men vil I kunne nå at få det udbetalt?

Anmeld

27. juni 2012

B&J

jeg ville nok vente for det er meget trælse penge at komme af med bagefter.. men det er jo jeres vudering

Anmeld

27. juni 2012

Koen.

B&J skriver:

Mjeg ville nok vente for det er meget trælse penge at komme af med bagefter.. men det er jo jeres vudering

Melder mig som altiid enig med dig

Anmeld

27. juni 2012

MissTas

Anonym skriver:

LÆS VENLIGST DETTE INDEN I STEMMER!

Sagen er den at både min kæreste og jeg er studerende. Sammen har vi et barn på knap 2 år.

Vi har hver måned et rådighedsbeløb på 4300 kr, hvilke skal gå til mad, husholdningen, telefonregninger, tøj og gaver.