Av, ih hvor er jeg træt af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

Masig

Kay skriver:

ja... men det skulle ik være nødvændigt min onkel har ringet og bilen er fikset

Wuhu.. Hvad var der så galt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Kay

Masig skriver:

Wuhu.. Hvad var der så galt?

toppakningen og at motoren var blevet for varm så der skulle skiftes en dims... noget...

Anmeld

27. juni 2012

frk-stoltze

Masig skriver:

Haha ja sad faktisk og tænkte her forleden at jeg da burde have en scooter hehe...

Men nu fik jeg sagt til kæresten at han skulle hjælpe til herhjemme.. han kunne godt se jeg havde det skidt da han kom hjem og spurgte så hvad der var galt, og da jeg nævnte hvor ondt jeg havde og havde i nat og sagde at han altså var nødt til at tage lidt mere fat herhjemme var der heller ingen problemer... Så nu er det aftalt at han handler ind fremover, og hjælper med støvsugning og gulvvask og måske lige opvaskemaskinen en gang imellem (ja den giver altså de ondeste plukveer når jeg skal bukke mig ned for at tømme den)...

Så nu må vi se hvor længe det holder, men håber da han kan ændre sig så han bare generelt hjælper mere til herhjemme... Det er jo ikke fordi jeg får mere tid når babyen kommer heller, så det skulle jo gerne fortsætte at vi kan være to om tingene....

Det er da smart med sådan en køretøj, vi snakker om min kæreste skal ha en at køre på arbejde på og så har jeg bilen hjemme hvis vi skal noget mig og bette

Ej hvor godt du fik sagt det herhjemme hjælpes vi ad, laver jeg mad tager han af og omvendt men fint han også selv kunne se det på dig. Så håber han holder ved

Anmeld

27. juni 2012

Masig

Kay skriver:

toppakningen og at motoren var blevet for varm så der skulle skiftes en dims... noget...

Hehe ok.. Men det var da fint at det ikke var mere alvorligt... Så kan du beholde din lille punto

Anmeld

27. juni 2012

Masig

frk-stoltze skriver:

Det er da smart med sådan en køretøj, vi snakker om min kæreste skal ha en at køre på arbejde på og så har jeg bilen hjemme hvis vi skal noget mig og bette

Ej hvor godt du fik sagt det herhjemme hjælpes vi ad, laver jeg mad tager han af og omvendt men fint han også selv kunne se det på dig. Så håber han holder ved

Ja sådan kan vi desværre ikke lige dele det op med bilen.... Men jeg håber da vi også snart får råd til en lille bil mere... For det er da ret træls at være så isoleret og især når så baby kommer til,....

Ja han kunne godt se det, og håber også han kan se det fremover, så det ikke kun lige holder en lille uge som det plejer hehe...

Anmeld

27. juni 2012

Kay

Masig skriver:

Hehe ok.. Men det var da fint at det ikke var mere alvorligt... Så kan du beholde din lille punto

jeps

Anmeld

27. juni 2012

frk-stoltze

Masig skriver:

Ja sådan kan vi desværre ikke lige dele det op med bilen.... Men jeg håber da vi også snart får råd til en lille bil mere... For det er da ret træls at være så isoleret og især når så baby kommer til,....

Ja han kunne godt se det, og håber også han kan se det fremover, så det ikke kun lige holder en lille uge som det plejer hehe...

Smiler  min kæreste har også kun 10 minutter i bil på arbejde
Og nogen gange køre jeg ham og så får han cyklen med, så kan han sku cykle hjem

Ja mon ikk den er fesen ind nu

Anmeld

28. juni 2012

Masig

frk-stoltze skriver:

Smiler  min kæreste har også kun 10 minutter i bil på arbejde
Og nogen gange køre jeg ham og så får han cyklen med, så kan han sku cykle hjem

Ja mon ikk den er fesen ind nu

Haha det var smart.... Her arbejder han jo sådan set over hele Fyn - nogle gange i Kbh også, så det er lidt svært at cykle, især når man skal have alt værktøjet med også....

Men vi har klaret os indtil nu uden en ekstra bil så vi klare det nok lidt endnu

Anmeld

28. juni 2012

frk-stoltze

Masig skriver:

Haha det var smart.... Her arbejder han jo sådan set over hele Fyn - nogle gange i Kbh også, så det er lidt svært at cykle, især når man skal have alt værktøjet med også....

Men vi har klaret os indtil nu uden en ekstra bil så vi klare det nok lidt endnu

Hehe ellers må kan købe sig en cykel med hjælpe motor så kommer han sikkert også i form

Anmeld

28. juni 2012

Masig

frk-stoltze skriver:

Hehe ellers må kan købe sig en cykel med hjælpe motor så kommer han sikkert også i form

Haha nårh ja og med trailer til værktøjet.... Smart, det må jeg foreslå ham...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.