Av, ih hvor er jeg træt af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.665 visninger
59 svar
0 synes godt om
27. juni 2012

Masig

Årh bliver simpelthen nødt til lige at komme af med nogle frustrationer... Sidder her i sofaen (kl. 2.40 om natten) og kan endnu engang ikke sove pga smerter... Har simpelthen så ondt alle steder hver dag, jeg ved snart ikke hvor jeg skal gøre af mig selv altså...

Det føles som om der er en der stikker en kniv ind i mig i ryggen, brystet og maven hver gang jeg trækker vejret, hver gang jeg bevæger mig den mindste smule, ja hver gang jeg bare tænker på at bevæge mig eller trække vejret... Ligger og tuder af smerter, og bliver nødt til at stå op og gå rundt for at lindre dem bare en smule... Kan ikke ligge ned, hverken på siden eller ryggen, kan ikke sidde ned, kan lige klare dem ved at gå lidt rundt, men kan jo for pokker ikke bare gå og gå i evigheder....

Jeg er bare så frustreret efterhånden, jeg får ca. 3 timers søvn i døgnet, jeg kan bare snart ikke hænge sammen mere..

Jeg vil bare have den unge ud nu!!!!! Han trykker på alt, og fylder bare alt for meget, så det gør bare ondt hele tiden altså.... Det er ikke sådan muskelsmerter, dem har jeg også men kan jeg jo få væk vha øvelser eller varmepude, men det er nerver og alt muligt han ligger og trykker på hele tiden... Det kan jeg jo bare ikke gøre noget ved altså...

Undskyld mit lille udbrud, men er bare ved at blive idiot af det snart...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

frk-stoltze

Æv hvor lyder det bestemt ikk rart. Du får lige et kram til at starte med

Håber du har fået sovet lidt. Desværre tror jeg ikk der er helt så meget at gøre. Til svømning fik vikar vide, at hvis det tryggede på nogen nerver, så skulle vi prøve at at stille os på alle 4 og så vrik med numsen. Det kan nogen gang få den bette til at flytte sig for det som gør ondt

Jeg har prøvet lidt når min trykker på min iskasnerve puha av av

Det med en kniv du mærker, det mærker jeg sjælendet til, men nogen nætter når jeg vil hvile på ryggen eller vende mig, gør det så sindssygt ondt i lysken. Tænker det er legimenterne der giver sig og er helt normalt, selvom det jo gør vanvittigt ondt

Anmeld

27. juni 2012

Kay

øv for pokker... kan godt forstå du ik sys det er sjovt... 3 timers søvn er godt nok heller ik meget...

Anmeld

27. juni 2012

Masig

frk-stoltze skriver:

Æv hvor lyder det bestemt ikk rart. Du får lige et kram til at starte med

Håber du har fået sovet lidt. Desværre tror jeg ikk der er helt så meget at gøre. Til svømning fik vikar vide, at hvis det tryggede på nogen nerver, så skulle vi prøve at at stille os på alle 4 og så vrik med numsen. Det kan nogen gang få den bette til at flytte sig for det som gør ondt

Jeg har prøvet lidt når min trykker på min iskasnerve puha av av

Det med en kniv du mærker, det mærker jeg sjælendet til, men nogen nætter når jeg vil hvile på ryggen eller vende mig, gør det så sindssygt ondt i lysken. Tænker det er legimenterne der giver sig og er helt normalt, selvom det jo gør vanvittigt ondt

Jeg prøvede også at gå ind i stuen og lave øvelser, fx også den med ned på alle fire og vrikke lidt og strække ryggen ud osv, men intet hjalp overhovedet... Jeg sad i sofaen og gik rundt ialt i lidt over en time før jeg så kunne gå i seng igen.. Det gjorde stadig ondt, men var udholdeligt nok til jeg nåede at få et par timers søvn...

Det med at det gør ondt når jeg vender mig, det kender ejg alt for godt, men det er kun ved ligamenterne, men også oppe under brystet, dér hvor jeg i forvejen har ondt, der kommer "kniven" igen hver gang jeg skal vende mig....

Iskiasnerven, ja tak den har jeg i begge ben, så jeg vågner også med kramper flere gange...

Kan simpelthen ikke forstå det kan være rigtig det skal gøre så ondt at være gravid altså...

Sidder også nu og ved ikke hvordan jeg lige skal bevæge mig, for det gør stadig bare ondt over det hele...

Overvejer en masse motion idag, nogle gåture med hunden, en tur i svømmehallen og sådan, for at se om det hjælper og så ellers ingen rengøring eller anden overanstrengelse for det bliver altid værre når jeg har lavet noget i den stil i løbet af dagen, og så må jeg jo have fat i manden og sige han simpelthen skal komme ind i kampen nu og hjælpe til herhjemme. Jeg laver jo alt herhjemme og min krop kan bare ikke holde til det mere altså...

Anmeld

27. juni 2012

Masig

Kay skriver:

øv for pokker... kan godt forstå du ik sys det er sjovt... 3 timers søvn er godt nok heller ik meget...

Nej og det er lidt som om det er e ond cirkel du ved, jo mndre søvn jeg får jo mere udmattet bliver min krop og jo mere ondt får jeg, og jo mere ondt jeg får jo mindre søvn får jeg... Og sådan kører det bare i ring hele tiden...

Og så er humøret ikke ligefrem synderlig højt med søvnmangel og smerter....

Anmeld

27. juni 2012

Kay

Masig skriver:

Nej og det er lidt som om det er e ond cirkel du ved, jo mndre søvn jeg får jo mere udmattet bliver min krop og jo mere ondt får jeg, og jo mere ondt jeg får jo mindre søvn får jeg... Og sådan kører det bare i ring hele tiden...

Og så er humøret ikke ligefrem synderlig højt med søvnmangel og smerter....

nej... det er bare en ond cirkel og humøret hjælper ikke...

Anmeld

27. juni 2012

Masig

Kay skriver:

nej... det er bare en ond cirkel og humøret hjælper ikke...

På ingen måde.. Ved snart ikke hvad jeg skal gøre, det er SÅ frustrerende altså.... Har virkelig ondt af dem der har smerter hele livet....

Anmeld

27. juni 2012

Kay

Masig skriver:

På ingen måde.. Ved snart ikke hvad jeg skal gøre, det er SÅ frustrerende altså.... Har virkelig ondt af dem der har smerter hele livet....

også her... det kan bare ik være sjovt... lidt skræmmende så har jeg vænnet mig til mine bækkensmerter... tænker over hvordan det må være når de er væk...

Anmeld

27. juni 2012

Masig

Kay skriver:

også her... det kan bare ik være sjovt... lidt skræmmende så har jeg vænnet mig til mine bækkensmerter... tænker over hvordan det må være når de er væk...

Sådan har jeg det med plukveerne, men de her smerter jeg har nu er forholdsvis "nye", har ikke haft dem så længe og de er bare ved at tage livet af mig... Det er hver gang man trækker vejret jo, og det er lissom ret vigtigt at trække vejret....

Anmeld

27. juni 2012

Kay

Masig skriver:

Sådan har jeg det med plukveerne, men de her smerter jeg har nu er forholdsvis "nye", har ikke haft dem så længe og de er bare ved at tage livet af mig... Det er hver gang man trækker vejret jo, og det er lissom ret vigtigt at trække vejret....

jo.... det er en meget vigtig del af livet at kunne trække vejret   vi må håbe han snart synker ned og sætter sig fast så der ikke bliver mast så meget der oppe...

men så trygger det jo bare nede... tror ik det bliver meget nemmere før de er kommet ud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.