frk-stoltze skriver:
Æv hvor lyder det bestemt ikk rart. Du får lige et kram til at starte med
Håber du har fået sovet lidt. Desværre tror jeg ikk der er helt så meget at gøre. Til svømning fik vikar vide, at hvis det tryggede på nogen nerver, så skulle vi prøve at at stille os på alle 4 og så vrik med numsen. Det kan nogen gang få den bette til at flytte sig for det som gør ondt 
Jeg har prøvet lidt når min trykker på min iskasnerve
puha av av
Det med en kniv du mærker, det mærker jeg sjælendet til, men nogen nætter når jeg vil hvile på ryggen eller vende mig, gør det så sindssygt ondt i lysken. Tænker det er legimenterne der giver sig og er helt normalt, selvom det jo gør vanvittigt ondt
Jeg prøvede også at gå ind i stuen og lave øvelser, fx også den med ned på alle fire og vrikke lidt og strække ryggen ud osv, men intet hjalp overhovedet... Jeg sad i sofaen og gik rundt ialt i lidt over en time før jeg så kunne gå i seng igen.. Det gjorde stadig ondt, men var udholdeligt nok til jeg nåede at få et par timers søvn...
Det med at det gør ondt når jeg vender mig, det kender ejg alt for godt, men det er kun ved ligamenterne, men også oppe under brystet, dér hvor jeg i forvejen har ondt, der kommer "kniven" igen hver gang jeg skal vende mig....
Iskiasnerven, ja tak den har jeg i begge ben, så jeg vågner også med kramper flere gange...
Kan simpelthen ikke forstå det kan være rigtig det skal gøre så ondt at være gravid altså...
Sidder også nu og ved ikke hvordan jeg lige skal bevæge mig, for det gør stadig bare ondt over det hele...
Overvejer en masse motion idag, nogle gåture med hunden, en tur i svømmehallen og sådan, for at se om det hjælper og så ellers ingen rengøring eller anden overanstrengelse for det bliver altid værre når jeg har lavet noget i den stil i løbet af dagen, og så må jeg jo have fat i manden og sige han simpelthen skal komme ind i kampen nu og hjælpe til herhjemme. Jeg laver jo alt herhjemme og min krop kan bare ikke holde til det mere altså...