frk-stoltze skriver:
Synes helt klart du skal prøve en tur i svømmahallen og se om det kan løsne lidt op på dig, lyder bestemt ikk som om det er særlig rart 
Ja bak i bordet og sendt manden i gang. Herhjemme har jeg ikk stået for støvsugning, vaske gulv og tørre af længe, da jeg så hurtigt bliver stakåndet og svimmel, så det gør min kæreste, dog ikk så ofte som jeg ville, men vi tager så en dag/aften hvor vi lige løber huset helt igennem. og så støvsuger han flere gange i ugen uden jeg skal nævne det
det er sku skønt. (han hjalp aldrig inden jeg blev gravid).
Når du har det som du har, tænker jeg heller ikk du skal overanstrænge dig, men finde de øvelser og udstræknings metoder som passer til dig.
Håber du snart får det bedre
Manden herhjemme laver heller aldrig noget... Han kan ikke engang finde ud af at rydde op efter sig selv... Men jeg giver ham et ultimatum i aften, enten hjælper han til og aflaster mig lidt, ellers flytter jeg ned til mine forældre indtil jeg skal føde, for jeg kan simpelthen ikke holde til det her mere, kan sgu ikke være rigtigt at han ikke kan gøre lidt herhjemme... Ved godt jeg bare går ledig og han arbejder 10 timer om dagen, men det er sgu noget han selv har valgt, han har altså også et ansvar for den her graviditet, og så må han sgu blive voksen og få fingeren ud og hjælpe til!!!
Ja jeg bliver lidt arrig nu, men kan da ikke være rigtigt jeg skal tude af smerter om natten fordi han ikke lige gider tage støvsugeren et par gange om ugen, eller lige tømme opvaskemaskinen eller handle ind (det er ofte det der med at handle ind der gør udslaget her, så jeg får virkelig ondt!)...
Han får jo stadig sin nattesøvn og får ingen smerter selvom han lige skal gøre de par ting altså...
Jeg har lgie meldt mig til sådan ngoet gravidtræning, der løber over 4 gange, jeg kan så kun være med til to, da der er ferie derinde, så jeg kan lige nå at komme med på de sidste to gange på det hold der kører nu, men håber jeg så kan få lidt inspiration til nogle øvelser der kan hjælpe lidt på de her smerter...
Svømmehallen har selvfølgelig lukket idag
, men ville rigtig gerne noget mere derud, men det er SÅ dyrt!!! 60 kr hver gang - også selvom man har turkort... Det kan man jo ikke betale flere gange om ugen altså... Men her de sidste par uger skal jeg da helt kalrt derud noget oftere end jeg har været hidtil - også for lige at træne kroppen lidt op til fødslen... Så må vi jo bare spare de penge et andet sted..