Av, ih hvor er jeg træt af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

Masig

Kay skriver:

jo.... det er en meget vigtig del af livet at kunne trække vejret   vi må håbe han snart synker ned og sætter sig fast så der ikke bliver mast så meget der oppe...

men så trygger det jo bare nede... tror ik det bliver meget nemmere før de er kommet ud...

Ja det er jo det, synes i forvejen han hopper temmelig meget på blæren, så tror heller ikke det bliver sjovere når han synker helt ned, men omvendt vil jeg hellere have lidt hop på blæren ind imellem end de her skarpe smerter i brystet hele tiden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Kay

Masig skriver:

Ja det er jo det, synes i forvejen han hopper temmelig meget på blæren, så tror heller ikke det bliver sjovere når han synker helt ned, men omvendt vil jeg hellere have lidt hop på blæren ind imellem end de her skarpe smerter i brystet hele tiden...

ja der er fordele og ulemper i begge dele...

Anmeld

27. juni 2012

Masig

Kay skriver:

ja der er fordele og ulemper i begge dele...

Det jo det...

Men nu tror jeg, jeg vil gå en tur over på markerne med vovsen og se om ikke lidt bevægelse kan rykke tingene på plads og lindre lidt...

Ville have været i svømmehallen også, men de har selvfølgelig lukket pga renovering, det er da klart...

Anmeld

27. juni 2012

Kay

Masig skriver:

Det jo det...

Men nu tror jeg, jeg vil gå en tur over på markerne med vovsen og se om ikke lidt bevægelse kan rykke tingene på plads og lindre lidt...

Ville have været i svømmehallen også, men de har selvfølgelig lukket pga renovering, det er da klart...

ej hvor irriterende... jeg kommer helder ikke ud og svømme igen før bilen er lavet... venter stadig på at høre hvad der er galt

Anmeld

27. juni 2012

frk-stoltze

Masig skriver:

Jeg prøvede også at gå ind i stuen og lave øvelser, fx også den med ned på alle fire og vrikke lidt og strække ryggen ud osv, men intet hjalp overhovedet... Jeg sad i sofaen og gik rundt ialt i lidt over en time før jeg så kunne gå i seng igen.. Det gjorde stadig ondt, men var udholdeligt nok til jeg nåede at få et par timers søvn...

Det med at det gør ondt når jeg vender mig, det kender ejg alt for godt, men det er kun ved ligamenterne, men også oppe under brystet, dér hvor jeg i forvejen har ondt, der kommer "kniven" igen hver gang jeg skal vende mig....

Iskiasnerven, ja tak den har jeg i begge ben, så jeg vågner også med kramper flere gange...

Kan simpelthen ikke forstå det kan være rigtig det skal gøre så ondt at være gravid altså...

Sidder også nu og ved ikke hvordan jeg lige skal bevæge mig, for det gør stadig bare ondt over det hele...

Overvejer en masse motion idag, nogle gåture med hunden, en tur i svømmehallen og sådan, for at se om det hjælper og så ellers ingen rengøring eller anden overanstrengelse for det bliver altid værre når jeg har lavet noget i den stil i løbet af dagen, og så må jeg jo have fat i manden og sige han simpelthen skal komme ind i kampen nu og hjælpe til herhjemme. Jeg laver jo alt herhjemme og min krop kan bare ikke holde til det mere altså...

Synes helt klart du skal prøve en tur i svømmahallen og se om det kan løsne lidt op på dig, lyder bestemt ikk som om det er særlig rart

Ja bak i bordet og sendt manden i gang. Herhjemme har jeg ikk stået for støvsugning, vaske gulv og tørre af længe, da jeg så hurtigt bliver stakåndet og svimmel, så det gør min kæreste, dog ikk så ofte som jeg ville, men vi tager så en dag/aften hvor vi lige løber huset helt igennem. og så støvsuger han flere gange i ugen uden jeg skal nævne det det er sku skønt. (han hjalp aldrig inden jeg blev gravid).

Når du har det som du har, tænker jeg heller ikk du skal overanstrænge dig, men finde de øvelser og udstræknings metoder som passer til dig. Håber du snart får det bedre

Anmeld

27. juni 2012

Masig

Kay skriver:

ej hvor irriterende... jeg kommer helder ikke ud og svømme igen før bilen er lavet... venter stadig på at høre hvad der er galt

Hvad er der da galt med bilen? Ja ved godt du venter på at høre hvad der er galt , men altså hvorfor er den sendt afsted?

Nu har jeg været ude og gå med hunden, det hjalp lidt på de der smerter, men fik til gengæld en masse plukveer som så gav mig ondt i maven... Man kan åbenbart bare ikke blive smerterfri et øjeblik...

Anmeld

27. juni 2012

Kay

Masig skriver:

Hvad er der da galt med bilen? Ja ved godt du venter på at høre hvad der er galt , men altså hvorfor er den sendt afsted?

Nu har jeg været ude og gå med hunden, det hjalp lidt på de der smerter, men fik til gengæld en masse plukveer som så gav mig ondt i maven... Man kan åbenbart bare ikke blive smerterfri et øjeblik...

den sagde sjove lyde og begynte at dampe/ryge op fra motor rummet da kim var på vej op til vielsen i lørdags... så han måtte stoppe midt på motorvejen og blive hentet så han kunne nå det

Anmeld

27. juni 2012

Masig

frk-stoltze skriver:

Synes helt klart du skal prøve en tur i svømmahallen og se om det kan løsne lidt op på dig, lyder bestemt ikk som om det er særlig rart

Ja bak i bordet og sendt manden i gang. Herhjemme har jeg ikk stået for støvsugning, vaske gulv og tørre af længe, da jeg så hurtigt bliver stakåndet og svimmel, så det gør min kæreste, dog ikk så ofte som jeg ville, men vi tager så en dag/aften hvor vi lige løber huset helt igennem. og så støvsuger han flere gange i ugen uden jeg skal nævne det det er sku skønt. (han hjalp aldrig inden jeg blev gravid).

Når du har det som du har, tænker jeg heller ikk du skal overanstrænge dig, men finde de øvelser og udstræknings metoder som passer til dig. Håber du snart får det bedre

Manden herhjemme laver heller aldrig noget... Han kan ikke engang finde ud af at rydde op efter sig selv... Men jeg giver ham et ultimatum i aften, enten hjælper han til og aflaster mig lidt, ellers flytter jeg ned til mine forældre indtil jeg skal føde, for jeg kan simpelthen ikke holde til det her mere, kan sgu ikke være rigtigt at han ikke kan gøre lidt herhjemme... Ved godt jeg bare går ledig og han arbejder 10 timer om dagen, men det er sgu noget han selv har valgt, han har altså også et ansvar for den her graviditet, og så må han sgu blive voksen og få fingeren ud og hjælpe til!!!

Ja jeg bliver lidt arrig nu, men kan da ikke være rigtigt jeg skal tude af smerter om natten fordi han ikke lige gider tage støvsugeren et par gange om ugen, eller lige tømme opvaskemaskinen eller handle ind (det er ofte det der med at handle ind der gør udslaget her, så jeg får virkelig ondt!)...

Han får jo stadig sin nattesøvn og får ingen smerter selvom han lige skal gøre de par ting altså...

Jeg har lgie meldt mig til sådan ngoet gravidtræning, der løber over 4 gange, jeg kan så kun være med til to, da der er ferie derinde, så jeg kan lige nå at komme med på de sidste to gange på det hold der kører nu, men håber jeg så kan få lidt inspiration til nogle øvelser der kan hjælpe lidt på de her smerter...

Svømmehallen har selvfølgelig lukket idag , men ville rigtig gerne noget mere derud, men det er SÅ dyrt!!! 60 kr hver gang - også selvom man har turkort... Det kan man jo ikke betale flere gange om ugen altså... Men her de sidste par uger skal jeg da helt kalrt derud noget oftere end jeg har været hidtil - også for lige at træne kroppen lidt op til fødslen... Så må vi jo bare spare de penge et andet sted..

Anmeld

27. juni 2012

Masig

Kay skriver:

den sagde sjove lyde og begynte at dampe/ryge op fra motor rummet da kim var på vej op til vielsen i lørdags... så han måtte stoppe midt på motorvejen og blive hentet så han kunne nå det

Nårh ja der var noget dér... Var sgu da også en uheldig dag det lige skulle ske på....

Lyder ldit som om den er brændt sammen

Anmeld

27. juni 2012

frk-stoltze

Masig skriver:

Manden herhjemme laver heller aldrig noget... Han kan ikke engang finde ud af at rydde op efter sig selv... Men jeg giver ham et ultimatum i aften, enten hjælper han til og aflaster mig lidt, ellers flytter jeg ned til mine forældre indtil jeg skal føde, for jeg kan simpelthen ikke holde til det her mere, kan sgu ikke være rigtigt at han ikke kan gøre lidt herhjemme... Ved godt jeg bare går ledig og han arbejder 10 timer om dagen, men det er sgu noget han selv har valgt, han har altså også et ansvar for den her graviditet, og så må han sgu blive voksen og få fingeren ud og hjælpe til!!!

Ja jeg bliver lidt arrig nu, men kan da ikke være rigtigt jeg skal tude af smerter om natten fordi han ikke lige gider tage støvsugeren et par gange om ugen, eller lige tømme opvaskemaskinen eller handle ind (det er ofte det der med at handle ind der gør udslaget her, så jeg får virkelig ondt!)...

Han får jo stadig sin nattesøvn og får ingen smerter selvom han lige skal gøre de par ting altså...

Jeg har lgie meldt mig til sådan ngoet gravidtræning, der løber over 4 gange, jeg kan så kun være med til to, da der er ferie derinde, så jeg kan lige nå at komme med på de sidste to gange på det hold der kører nu, men håber jeg så kan få lidt inspiration til nogle øvelser der kan hjælpe lidt på de her smerter...

Svømmehallen har selvfølgelig lukket idag , men ville rigtig gerne noget mere derud, men det er SÅ dyrt!!! 60 kr hver gang - også selvom man har turkort... Det kan man jo ikke betale flere gange om ugen altså... Men her de sidste par uger skal jeg da helt kalrt derud noget oftere end jeg har været hidtil - også for lige at træne kroppen lidt op til fødslen... Så må vi jo bare spare de penge et andet sted..

Kan godt forstå du bliver frustrert og det er helt oki, her hjalp det, da jeg blev sygemeldt og fik at vide jeg ikk måtte handle selv eller lave noget fysisk hårdt og inden da var han kun begyndt lidt, men nu er min kæreste rigtig go til det, for jeg har måske flippet lidt ud over det en dag hvor jeg ikk kunne mere.

Jeg har lige afsluttet gravidsvømning pga af ferie, så nu må jeg jo tage afsted selv, her koster det 45 kr pr gang. Men de er godt givet ud, for synes virkelig det er dejligt og så har jeg alle øvelserne fra træningen tidligere jeg kan bruge.

sørg for at forklar ham hvordan du virkelig har det nu og forstår han det ik, så må du skiseme sæte ham på plads, for det er jo dig og din krop som bære jeres fælles barn og du udsættes jo for en del overbelatning hvis du skal klare det hele selv.

Lav evt. en ugemadplan og så en indkøbsseddel og send ham afsted, det har jeg gjord flere gange og så har jeg mere overskud til at bikse maden sammen, end hvis jeg skal traske rundt og handle med plukveer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.