frk-stoltze skriver:
Du må virkelig bare sætte ham på plads. Så håber jeg fandme han fatter det ellers skal jeg nok lige komme og fortælle ham et par ord
Jamen jeg er somregel kun i varmvands bassinet
Bryder mig heller ikk om det kolde nu hvor jeg ikk kan mosle rundt for at få varmen.
Så er det varme dejligt og man kan bare slappe af. 
Haha ja hvis jeg selv ikke kan gøre mig forståelig nok så må jeg jo have lidt hjælp...
Jamen jeg vil også helst i varmtvandsbassin, men det er for det første ikke særlig stort så man kan ikke sådan rigtig svømme rundt i det og for det andet er det ofte lukket om dagen, så skal man vente til om aftenen og så er der altid mange i... Så jeg kan bruge det til de forskellige øvelser, men kan ikke svømme i det, og det er der jo også brug for, altså at jeg svømmer og får brugt kroppen på den måde....
Mht varmen har vi jo også badekar herhjemme, som jeg bruger flittigt, da det lindre lidt på led- og muskelsmerterne... Men det er altså godt nok også svært at svømme rundt i det 
Der er godt nok et gymnastikhus, hvor de vist nok har decideret gravidsvømning med et større varmtvandsbassin, men man kan kun komme derud med bil (det er lang fanden i vold ude på landet og der kører ingen busser derud), og de har kun åbent og gravid-hold på tidspunkter hvor bilen ikke er hjemme... Typisk!!!
Anmeld