frk-stoltze skriver:
Kan godt forstå du bliver frustrert og det er helt oki, her hjalp det, da jeg blev sygemeldt og fik at vide jeg ikk måtte handle selv eller lave noget fysisk hårdt og inden da var han kun begyndt lidt, men nu er min kæreste rigtig go til det, for jeg har måske flippet lidt ud over det en dag hvor jeg ikk kunne mere.
Jeg har lige afsluttet gravidsvømning pga af ferie, så nu må jeg jo tage afsted selv, her koster det 45 kr pr gang. Men de er godt givet ud, for synes virkelig det er dejligt og så har jeg alle øvelserne fra træningen tidligere jeg kan bruge. 
sørg for at forklar ham hvordan du virkelig har det nu og forstår han det ik, så må du skiseme sæte ham på plads, for det er jo dig og din krop som bære jeres fælles barn og du udsættes jo for en del overbelatning hvis du skal klare det hele selv.
Lav evt. en ugemadplan og så en indkøbsseddel og send ham afsted, det har jeg gjord flere gange og så har jeg mere overskud til at bikse maden sammen, end hvis jeg skal traske rundt og handle med plukveer. 
Vi har fået at vide adskillige gange at jeg ikke må støvsuge, vaske gulv og bære på tunge bæreposer, men han er ligeglad, han gør intet herhjemme... Han undskylder det med at han arbejder så meget hver dag og ikke har overskud til det, men hvis alternativet er at jeg flytter ned til mine forældre de næste 6 uger og han så skal stå for alt selv herhjemme kan det være han kommer til fornuft jo...
Tror også jeg kommer til at tale med store ord i aften når han kommer hjem, hvis ikke han forstår pointen i det!!
45 kr for svømning og er også noget billigere end 60 kr... Jeg synes også de penge er godt givet ud, men der er bare ikke så meget at gøre hvis ikke man har pengene jo... Men nu må vi se om ikke jeg kan finde dem frem, et 10-turskort koster 550 kr så det er en 50'er vi sparer og hvis jeg så er afsted 2 gange om ugen skulle der gerne være til 5 uger (regner jeg ikke rigtigt??), så passer det jo næsten lige med terminen.... Og 2 gange om ugen burde også gøre underværker, og så nogle flere gåture med hunden, så burde kroppen være trænet til en fødsel altså... Og det burde vel formentlig hjælpe lidt på alle de gener jeg har...
Ja tror også bare jeg skal lave nogle indkøbssedler og så må han sgu handle ind på vej hjem fra arbejde altså.. Det er jo for pokker ikke hver dag han skal handle ind og støvsuge og vaske gulv, så de par gange om ugen burde han da kunne klare altså....
Anmeld