hvordan føles optakten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

Angelspot

Kay skriver:

så de første veer føltes som dårlig mave??

Ja det kan man faktisk godt sige de gjorde ved mig. Det føltes som om jeg skulle på toilettet rigtig hurtigt, ligesom hvis man har omgangssyge. Men så kom toilettrangen med jævne intervaller og så kunne jeg godt selv regne ud hvad det var der var i gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Kay

Hailiesmom11 skriver:

At jeg havde ondt - det hele er meget sløret, kan huske jeg fik bistik som bare var guld værd.. Vores datter var stjernekigger og var langt tid om at stille hovedet rigtigt så fik osse ve-drop som bare gjorde veerne værre

oki... så kroppen tog bare over?

Anmeld

26. juni 2012

Kay

VNB skriver:

Jamen det lyder faktisk lidt ligesom det jeg prøvede at forklare mig frem til at det føltes lidt som når man har hård-mave, og så de der jag i skeden. 

Det lyder som om du krop arbejder på at gøre sig klar til indenfor de næste 3 uger ca  

puhhh... det er lidt tidligt...  men selvfølgelig inden for hvad der er ok hvis det er om 2 uger...

Anmeld

26. juni 2012

Kay

VNB skriver:

det kan godt lyde som slimproppen! Min begyndte første at gå 2 uger før termin. der kom en ordentlig klat ud som du beskriver i farve og konsistens. og ca 1 uge efter kom der lidt mere. 

ja tænkte det got da den kom ud... men troede den ville være mere rund i den... den var sådan mere lang snot klat agtig...

Anmeld

26. juni 2012

Kay

Babyklar skriver:

Jamen så gik jeg og min søster en tur til byen og shoppe lidt- jeg gik stadig og troede det var fordi han tryggede på min blære ..
Men efter som der ikk gik mange minutter føre jeg havde "tisset" igennem mit bind, besluttede vi os for tag hjem .. Så prøvet jeg at ringe til min mor og høre om det godt kunne være foster vandet,og ringer derfor til fødegangen efter følgende.. Og de ville gerne se mig .. Og til mit store chok skulle vi være forældre inde for de næste 24timer

ja det kan jeg godt forstå var lidt chokerende... det var jo lidt tidligere end beregnet

Anmeld

26. juni 2012

Kay

Angelspot skriver:

Ja det kan man faktisk godt sige de gjorde ved mig. Det føltes som om jeg skulle på toilettet rigtig hurtigt, ligesom hvis man har omgangssyge. Men så kom toilettrangen med jævne intervaller og så kunne jeg godt selv regne ud hvad det var der var i gang

oki... sådan har jeg aldrig hørt veer beskrevet før

Anmeld

26. juni 2012

Janni.

Natten inden veerne startede fes jeg rundt om natten, langt mere urolig end nogensinde før i graviditeten.. Kunne bare ikke sove, men havde ikke ondt eller lign. En uforklarlig urolighed i min krop..

Fik endelig et par timers søvn, og da jeg vågnede kl. 6.30 var slimproppen ved at gå. Veerne startede ved 8-tiden, og vi ventede gæster fra kl 9.  fedt! Men det gik nu fint med 6 gæster på besøg, deri blandet 2 piger på 4 år (som aldrig fandt ud af at deres faster havde rigtig ondt, og pustede som en gris ind imellem, LOL)  

De sidste gæster kørte kl. 17.30 kører de sidste gæster, 2 timer senere ankommer vi til fødegangen. Silas er født kl 2.59. 

Anmeld

26. juni 2012

Angelspot

Kay skriver:

oki... sådan har jeg aldrig hørt veer beskrevet før

Hehe nej det var også lidt mærkeligt  

Anmeld

26. juni 2012

Kay

Janni. skriver:

Natten inden veerne startede fes jeg rundt om natten, langt mere urolig end nogensinde før i graviditeten.. Kunne bare ikke sove, men havde ikke ondt eller lign. En uforklarlig urolighed i min krop..

Fik endelig et par timers søvn, og da jeg vågnede kl. 6.30 var slimproppen ved at gå. Veerne startede ved 8-tiden, og vi ventede gæster fra kl 9.  fedt! Men det gik nu fint med 6 gæster på besøg, deri blandet 2 piger på 4 år (som aldrig fandt ud af at deres faster havde rigtig ondt, og pustede som en gris ind imellem, LOL)  

De sidste gæster kørte kl. 17.30 kører de sidste gæster, 2 timer senere ankommer vi til fødegangen. Silas er født kl 2.59. 

hold da op det er flot klaret

Anmeld

26. juni 2012

Kay

Angelspot skriver:

Hehe nej det var også lidt mærkeligt  

hihi ja.... men godt at vide det også kan føles sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.