hvordan føles optakten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

VNB

Kay skriver:

og hvordan føltes det??

hmm jamen det føltes nok lige ligesom om der var en honningmelon på vej ned igennem mit bækken... 

Ej...  Jeg kunne mærke at det begyndte at presse mere på bagtil. Lidt ligesom når man har forstoppelse, men på en mere murrende og tryggende måde... lidt svært at forklare.. 

men en tryggende fornemmelse i hele underlivet, og så nogle små jag som især kom når jeg rejste mig op. 

hvordan føles dit da? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Kay

Hailiesmom11 skriver:

Var det heller ikke, men fik jo noget godt ud af det.. Tror faktisk det var værre for min kæreste jeg kan nemlig ikke rigtig huske noget efter jeg var 6 cm åben til lige før jeg fødte

oki... intet overhoved??

Anmeld

26. juni 2012

Moar2011

Kay skriver:

ja hvordan havde i det før i fandt ud af i var i fødsel??

hvordan havde i det dagen/dagene optil??

jeg skal jo helst ikke føde endnu... da der er lidt over en måned til termin... men kom sådan til at tænke på hvordan optakten mon var?

Jeg begyndte at få vand afgang uden at gør nået (som en lille tisse dråber bare hyppigt) .. Var ikk overbevist om at jeg sku til at føde da jeg kun var 33+3 ..
Aften inden havde jeg nu ondt i lænden men troede det var efter min store rengøring ..

Anmeld

26. juni 2012

Kay

VNB skriver:

hmm jamen det føltes nok lige ligesom om der var en honningmelon på vej ned igennem mit bækken... 

Ej...  Jeg kunne mærke at det begyndte at presse mere på bagtil. Lidt ligesom når man har forstoppelse, men på en mere murrende og tryggende måde... lidt svært at forklare.. 

men en tryggende fornemmelse i hele underlivet, og så nogle små jag som især kom når jeg rejste mig op. 

hvordan føles dit da? 

er blevet utrolig øm i lænden... på en helt anden måde end ellers (har bækkenløsning) haft en del plukkever, der også gør ondt omme i lænden... jag eller stød ned igennem skeden siden i nat... og så føles det lidt som om...

ja hvordan forklare man det... lige som når man er på toilettet for at lave stort, altså at det åbner... så dan føles det i skeden... det er nok den bedste forklaring jeg kan komme med...

Anmeld

26. juni 2012

Kay

Babyklar skriver:

Jeg begyndte at få vand afgang uden at gør nået (som en lille tisse dråber bare hyppigt) .. Var ikk overbevist om at jeg sku til at føde da jeg kun var 33+3 ..
Aften inden havde jeg nu ondt i lænden men troede det var efter min store rengøring ..

oki... det var også tidligt... hvordan fandt du ud af det var vandafgang og hvad skete der efter det??

Anmeld

26. juni 2012

Kay

VNB skriver:

hvordan føles dit da? 

glemte lige at skrive at jeg havde en slimet klat vidgullit nået på toiletpapiret i morges

Anmeld

26. juni 2012

Hailiesmom11

Kay skriver:

oki... intet overhoved??

At jeg havde ondt - det hele er meget sløret, kan huske jeg fik bistik som bare var guld værd.. Vores datter var stjernekigger og var langt tid om at stille hovedet rigtigt så fik osse ve-drop som bare gjorde veerne værre

Anmeld

26. juni 2012

VNB

Kay skriver:

er blevet utrolig øm i lænden... på en helt anden måde end ellers (har bækkenløsning) haft en del plukkever, der også gør ondt omme i lænden... jag eller stød ned igennem skeden siden i nat... og så føles det lidt som om...

ja hvordan forklare man det... lige som når man er på toilettet for at lave stort, altså at det åbner... så dan føles det i skeden... det er nok den bedste forklaring jeg kan komme med...

Jamen det lyder faktisk lidt ligesom det jeg prøvede at forklare mig frem til at det føltes lidt som når man har hård-mave, og så de der jag i skeden. 

Det lyder som om du krop arbejder på at gøre sig klar til indenfor de næste 3 uger ca  

Anmeld

26. juni 2012

VNB

Kay skriver:

glemte lige at skrive at jeg havde en slimet klat vidgullit nået på toiletpapiret i morges

det kan godt lyde som slimproppen! Min begyndte første at gå 2 uger før termin. der kom en ordentlig klat ud som du beskriver i farve og konsistens. og ca 1 uge efter kom der lidt mere. 

Anmeld

26. juni 2012

Moar2011

Kay skriver:

oki... det var også tidligt... hvordan fandt du ud af det var vandafgang og hvad skete der efter det??

Jamen så gik jeg og min søster en tur til byen og shoppe lidt- jeg gik stadig og troede det var fordi han tryggede på min blære ..
Men efter som der ikk gik mange minutter føre jeg havde "tisset" igennem mit bind, besluttede vi os for tag hjem .. Så prøvet jeg at ringe til min mor og høre om det godt kunne være foster vandet,og ringer derfor til fødegangen efter følgende.. Og de ville gerne se mig .. Og til mit store chok skulle vi være forældre inde for de næste 24timer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.