hvordan føles optakten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2012

MissTas

Tanjadamgaard skriver:

Hvordan kan det være du blev sat igang på din terminsdag? Det er da ikke særlig tit det sker, eller er det?  Har nemlig tog veninder der lige har født, den ene blev sat igang 41+ og den anden skulle sættes igang 41+ men fødte selv dagen inden.

Håber da også jeg bliver sat igang på min terminsdag, istedet for at jeg skal gå overtid  

hele mit graviditetsforløb havde været meget hårdt og kaotisk.. der var stort set ikke det jeg ikke fejlede under min graviditet.

Kvalme opkast fra start til slut, bækkenløsning, for meget fostervand, blødninger og til sidst leverbetinget graviditetskløe.. til sidst blev det bare for meget og samtidig steg mine galdesalte tal og levertal og til sidst kunne det være til fare for min datter, så derfor blev jeg lovet igangsættelse på min termin hvilket var en KÆMPE lettelse.. gik i fødsel samme dag jeg blev sat i gang og fødte dagen efter ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

Vinker

Kay skriver:

begyndte at kaste op?? puh lydder ik sjovt...

nej det var det heller ikke, men kastede op under hver ve indtil maven var top, men kroppen har jo en tildens til at tømme sig både den ene og den anden vej...... Så var mega sulten da jeg havde født

Anmeld

1. juli 2012

Mettefpigen

Her var der ingenting :-) slimproppen gik torsdag aften kl ca 23 og hele fredag var der ingenting... Vi var ude og hente møbler.. Først om aftenen ca kl 1830 begyndte jeg at få plukveer...

Anmeld

1. juli 2012

Kay

Vinker skriver:

nej det var det heller ikke, men kastede op under hver ve indtil maven var top, men kroppen har jo en tildens til at tømme sig både den ene og den anden vej...... Så var mega sulten da jeg havde født

det kan jeg da godt forstå du var

Anmeld

1. juli 2012

Kay

Mettefpigen skriver:

Her var der ingenting :-) slimproppen gik torsdag aften kl ca 23 og hele fredag var der ingenting... Vi var ude og hente møbler.. Først om aftenen ca kl 1830 begyndte jeg at få plukveer...

og plukveerne gik så over i veer??

Anmeld

1. juli 2012

Mettefpigen

Kay skriver:

og plukveerne gik så over i veer??

Jaa de blev stille og roligt kraftigere og kraftigere :-) og kl 0520 kom lukas :-)

Anmeld

1. juli 2012

Kay

Mettefpigen skriver:

Jaa de blev stille og roligt kraftigere og kraftigere :-) og kl 0520 kom lukas :-)

oki

Anmeld

1. juli 2012

Tanjadamgaard

MissTas skriver:

hele mit graviditetsforløb havde været meget hårdt og kaotisk.. der var stort set ikke det jeg ikke fejlede under min graviditet.

Kvalme opkast fra start til slut, bækkenløsning, for meget fostervand, blødninger og til sidst leverbetinget graviditetskløe.. til sidst blev det bare for meget og samtidig steg mine galdesalte tal og levertal og til sidst kunne det være til fare for min datter, så derfor blev jeg lovet igangsættelse på min termin hvilket var en KÆMPE lettelse.. gik i fødsel samme dag jeg blev sat i gang og fødte dagen efter ..

Ej hold da op, det var da også noget af en omgang  Jeg kan godt forstå, du syntes det var en lettelse at blive sat igang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.