hvordan føles optakten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

onlyme

Kay skriver:

oki tak for svar

Så lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Hailiesmom11

Jeg fødte om fredagen..
Om onsdagen havde jeg enormt mange plukveer og fik det rigtig skidt med kvalme, hovedpine og bare rigtig meget ubehag..
Torsdag var det det samme igen, fik det dog bedre i løbet af aftenen og troede egentlig bare jeg var blevet lidt syg, vi tog på fødegangen både onsdag og torsdag for at se om alt var i orden da hun ikke rigtig bevægede sig så meget og det viste sig så at om torsdagen at jeg jeg ikke havde mere livmorhals tilbage og var åbnet 2 cm..
Fredag morgen kl 6.30 vågner jeg ved at jeg får min første rigtige ve og så går det ellers stærkt for allerede kl 9 tager vi på fødegangen med 4 min i mellem hver ve - var 4 cm åben..
Så jeg havde masser af tegn men først i dagene optil fødslen
var 40+5 da jeg fødte

Anmeld

26. juni 2012

morethanperfect

Kay skriver:

oki

Ja , det var lidt mærkeligt 

Anmeld

26. juni 2012

Kay

Hailiesmom11 skriver:

Jeg fødte om fredagen..
Om onsdagen havde jeg enormt mange plukveer og fik det rigtig skidt med kvalme, hovedpine og bare rigtig meget ubehag..
Torsdag var det det samme igen, fik det dog bedre i løbet af aftenen og troede egentlig bare jeg var blevet lidt syg, vi tog på fødegangen både onsdag og torsdag for at se om alt var i orden da hun ikke rigtig bevægede sig så meget og det viste sig så at om torsdagen at jeg jeg ikke havde mere livmorhals tilbage og var åbnet 2 cm..
Fredag morgen kl 6.30 vågner jeg ved at jeg får min første rigtige ve og så går det ellers stærkt for allerede kl 9 tager vi på fødegangen med 4 min i mellem hver ve - var 4 cm åben..
Så jeg havde masser af tegn men først i dagene optil fødslen
var 40+5 da jeg fødte

oki... så sådan en ubehag som om du er ved at havde mave influenza agtigt?

Anmeld

26. juni 2012

Kay

morethanperfect skriver:

Ja , det var lidt mærkeligt 

ja det tror jeg da gerne...

Anmeld

26. juni 2012

VNB

Kay skriver:

oki

som at sidde på en honning melon? lydder specielt

jeg syntes min krop er begynt at opføre sige meget underligt i dag... så blev et øjeblik lidt nervøs...

hehe ja det er måske en lidt bizar sammenligning men det er nok lige den bedste måde jeg kan forklare det på...  

det er da tidligt hvis du allerede mærke optakt nu. Men måske forbereder din krop sig bare lidt det kan være at babyen er ved at sætte sig godt og grundigt fast. det kunne jeg ihvertfald tydeligt mærke da Viktor begyndte på, og det var nok også ca 1 måned før termin

Anmeld

26. juni 2012

Hailiesmom11

Kay skriver:

oki... så sådan en ubehag som om du er ved at havde mave influenza agtigt?

Ja influenza eller maveonde
Rigtig rigtig ubehageligt, kastede op hele dagen hvor jeg fødte

Anmeld

26. juni 2012

Kay

VNB skriver:

hehe ja det er måske en lidt bizar sammenligning men det er nok lige den bedste måde jeg kan forklare det på...  

det er da tidligt hvis du allerede mærke optakt nu. Men måske forbereder din krop sig bare lidt det kan være at babyen er ved at sætte sig godt og grundigt fast. det kunne jeg ihvertfald tydeligt mærke da Viktor begyndte på, og det var nok også ca 1 måned før termin

og hvordan føltes det??

Anmeld

26. juni 2012

Kay

Hailiesmom11 skriver:

Ja influenza eller maveonde
Rigtig rigtig ubehageligt, kastede op hele dagen hvor jeg fødte

det lydder ik sjovt

Anmeld

26. juni 2012

Hailiesmom11

Kay skriver:

det lydder ik sjovt

Var det heller ikke, men fik jo noget godt ud af det.. Tror faktisk det var værre for min kæreste jeg kan nemlig ikke rigtig huske noget efter jeg var 6 cm åben til lige før jeg fødte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.