Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kay skriver: hihi jeg ved der er minimum 1 ødru der oppe der har lovet mig at køre hvis det skulle ske for jeg ved at det er mere end lidt for meget han drikker den dag... faktisk fredag lørdag søndag den uge er der ingen i min familie med kørekort der er ædru nok... og det er nok et fåtal af byens beboer der er
hihi jeg ved der er minimum 1 ødru der oppe der har lovet mig at køre hvis det skulle ske for jeg ved at det er mere end lidt for meget han drikker den dag... faktisk fredag lørdag søndag den uge er der ingen i min familie med kørekort der er ædru nok... og det er nok et fåtal af byens beboer der er
Hi hi Lyder som et brag af en fest
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baagøe skriver: Hi hi Lyder som et brag af en fest
det er det også og utænkeligt for os at skulle noget andet der...
Kay skriver: det er det også og utænkeligt for os at skulle noget andet der...
Dejligt med sådanne traditioner
Baagøe skriver: Dejligt med sådanne traditioner
ja
Kay skriver: ja
Håber det hele går op i en højere enhed
Baagøe skriver: Håber det hele går op i en højere enhed
os her... igen i aften har jeg fået ondt i lænden og smerter i maven der støder ned i skeden i bølger...
Kay skriver: os her... igen i aften har jeg fået ondt i lænden og smerter i maven der støder ned i skeden i r...
os her... igen i aften har jeg fået ondt i lænden og smerter i maven der støder ned i skeden i r...
Der er nok en der rigtigt maser sig i position. Mindes også det gav nogle voldsomme jag ind imellem
Baagøe skriver: Der er nok en der rigtigt maser sig i position. Mindes også det gav nogle voldsomme jag ind imellem
ja... tror jeg også... gad vide hvor længe der då gør før hun vil ud
dejlig tråd at læse : meget af det i beskriver kan jeg genkende er 37+0 så det kan snart ske. gåhun har nemlig låst sig godt fasr
Nattøs skriver: dejlig tråd at læse : meget af det i beskriver kan jeg genkende er 37+0 så det kan snart ske. gåhun har nemlig låst sig godt fasr
jamen gad vide hvor langt tid der går fra de sætter sig godt fast til der egentlig sker noget??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128