hvordan føles optakten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

Kay

MissTas skriver:

jeg kunne hvert fald også mærke da hun satte sig fast .. jeg var total øm, havde lidt spændinger foran og blev faks en smule utilpas.. det var omkring uge 32 og jeg blev sat i gang 40+0 .. så kan sagtens bare være det og ikke tegn på fødsel

det håber jeg bare 3-4 uger endnu må hun gerne blive der inde.... så hun bliver helt færdig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

MissTas

Kay skriver:

det håber jeg bare 3-4 uger endnu må hun gerne blive der inde.... så hun bliver helt færdig

det er også rarest det er hvert fald det man ønsker .. man skal lige over uge 37

Anmeld

27. juni 2012

Koen.

Kay skriver:

hihi det kan jeg da godt forstå da du jo havde forventet at de bare lignede lidt hinanden de to fødsler

Nemlig

Anmeld

27. juni 2012

Kay

MissTas skriver:

det er også rarest det er hvert fald det man ønsker .. man skal lige over uge 37

lige netop nemlig

Anmeld

27. juni 2012

Levi&LilysMor

Kay skriver:

hvordan føltes de første veer??

Synes det er svært at forklare, men havde ondt nederst i maven, som strakte sig mod lænden ...

Anmeld

27. juni 2012

Kay

LevisMor skriver:

Synes det er svært at forklare, men havde ondt nederst i maven, som strakte sig mod lænden ...

oki... tænker nok det er svært at forklare...

jeg får sådan nogle jag omme i lænden... har fået det både i går og i dag... men tror bare det er fordi hun sætter sig fast...

Anmeld

27. juni 2012

Levi&LilysMor

Kay skriver:

oki... tænker nok det er svært at forklare...

jeg får sådan nogle jag omme i lænden... har fået det både i går og i dag... men tror bare det er fordi hun sætter sig fast...

Det kan være mange ting tænker jeg. Måske hun b<re tumler rundt og trykker nogle ubehagelige steder ?

Anmeld

27. juni 2012

Kay

LevisMor skriver:

Det kan være mange ting tænker jeg. Måske hun b<re tumler rundt og trykker nogle ubehagelige steder ?

tror lidt hun er igang med at sætte sig fast... men kan også være hun rammer en nerve i ny og næ...

Anmeld

27. juni 2012

Pige2009

Kay skriver:

oki... tror jeg smutter i seng og ser hvad der sker...

Noget nyt?

Anmeld

28. juni 2012

Kay

Baagøe skriver:

Noget nyt?

får plukveer, bliver øm i lænden og får "jag" i lænden og ned igennem skeden om aftenen... både i forgårs og i går....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.