hvordan føles optakten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2012

VNB

Kay skriver:

hele min familie i flere generationer har hjulpet til, til danmarks ældste byfest... en lille hyggelig byfest i gilleleje, hvor overskudet går til at købe stranden fri, og holde den ren og pæn.... der har jeg været oppe hvert år lige siden jeg blev født... og hjulpet til lige siden jeg kunne...

skal dog ik hjælpe meget i år... og har fået lov at få stillesidende vagter, selvom jeg altid har faret rundt og været der oppe fra 7 morgen til 3 nat...

men skal bla. tjekke biletter til damefrokosten der oppe... som i år er cowboy tema... min mor står får denne fest, og min mand står i baren... og vi er allle den dag klædt ud... så jeg kunne godt se det ville se meget sjovt ud hvis jeg går i fødsel midt i det hele og skal havde de 2 med ind og føde...

hahaha  jamen åh det ville da være SÅ godt hvis der kom et par cowboyer ind på fødegangen! så ville personalet nok lige kigge en eksta gang  

men mon ikke du nok skal nå festen... der skulle jo gerne forhåbentlig gå et par uger endnu  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

Kay

VNB skriver:

hahaha  jamen åh det ville da være SÅ godt hvis der kom et par cowboyer ind på fødegangen! så ville personalet nok lige kigge en eksta gang  

men mon ikke du nok skal nå festen... der skulle jo gerne forhåbentlig gå et par uger endnu  

jo håber jeg da... har dog haft de samme syntomer 3 aftener i træk nu... og 4 dag er i dag... der startede det allerede lidt over frokost tid

Anmeld

29. juni 2012

Pige2009

Kay skriver:

ja... tror jeg også... gad vide hvor længe der då gør før hun vil ud

Forhåbentlig ikke længe

Anmeld

29. juni 2012

Kay

Baagøe skriver:

Forhåbentlig ikke længe

ja nu må vi se... venter spændt...

Anmeld

29. juni 2012

Pige2009

Kay skriver:

ja nu må vi se... venter spændt...

Også jeg

Anmeld

29. juni 2012

Nattøs

Kay skriver:

jamen gad vide hvor langt tid der går fra de sætter sig godt fast til der egentlig sker noget??

Ja det er virkelig et godt spørgsmål :-)

Anmeld

30. juni 2012

Kay

Nattøs skriver:

Ja det er virkelig et godt spørgsmål :-)

der er vel intet andet for end at vente og se

Anmeld

30. juni 2012

Vinker

Kay skriver:

ja hvordan havde i det før i fandt ud af i var i fødsel??

hvordan havde i det dagen/dagene optil??

jeg skal jo helst ikke føde endnu... da der er lidt over en måned til termin... men kom sådan til at tænke på hvordan optakten mon var?

Jeg havde det som om jeg havde fået influenza - meget dårlig mave og en del kvalme. Og da veerne begyndte at komme kastede jeg voldsomt op...... Det var lidt det modsatte af når man er syg for der går man og venter på at man får det bedre - Her ventede jeg bare på at det skulle gøre mere ondt......

Er spændt på hvordan det blir her næste gang.....

Anmeld

30. juni 2012

Kay

Vinker skriver:

Jeg havde det som om jeg havde fået influenza - meget dårlig mave og en del kvalme. Og da veerne begyndte at komme kastede jeg voldsomt op...... Det var lidt det modsatte af når man er syg for der går man og venter på at man får det bedre - Her ventede jeg bare på at det skulle gøre mere ondt......

Er spændt på hvordan det blir her næste gang.....

begyndte at kaste op?? puh lydder ik sjovt...

Anmeld

30. juni 2012

Tanjadamgaard

MissTas skriver:

jeg mærkede faks ikke rigtig noget .. blev sat i gang på min termin via en stikpille og derefter begyndte jeg så at få spændinger i lænd og underliv og så begyndte mine veer ellers bare så småt.. havde dog haft plukveer i en uges tid inden jeg blev sat i gang

Hvordan kan det være du blev sat igang på din terminsdag? Det er da ikke særlig tit det sker, eller er det?  Har nemlig tog veninder der lige har født, den ene blev sat igang 41+ og den anden skulle sættes igang 41+ men fødte selv dagen inden.

Håber da også jeg bliver sat igang på min terminsdag, istedet for at jeg skal gå overtid  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.